1 - 28 uur per week
Tussen €200 en €250 Per maand
Wat ga je doen?
Wat zijn o.a. jouw werkzaamheden? Wat ga je leren?
Je denkt mee over welke doelgroepen het beste bij het festival en de voorstellingen passen. Vervolgens ga je actief aan de slag om die doelgroepen ook te bereiken door acties te verzinnen en uit te zetten, teksten te schrijven en op maat te mailen en (veel) te bellen; Je beheert samen met collega's de social media-kanalen van SPRING: je creëert, fotografeert en schrijft content, zet advertenties uit en reageert op alles en iedereen; Je houdt de website up-to-date samen met de online marketingmedewerker door content te plaatsen en pagina's te bewerken want als web-redacteur bepaal je mee wat er op de site en social media komt te staan; Je hebt contact met journalisten, bloggers, vloggers en probeert daarbij zoveel mogelijk (online) publicaties in diverse media voor elkaar te boksen; Je denkt mee over thema's en gasten van de SPRING talkshows; Je bent het aanspreekpunt voor een club vrijwilligers tijdens het festival: de SPRING bloggers en SPRING Guides;
Wat wij bieden
SPRING biedt een meewerkstage / werkervaringsplek. Oftewel; een geweldige kans om ervaring op te doen in een energieke festivalorganisatie en heel veel te leren in korte tijd. Je draait volop mee in het marketing & communicatie-team en je wordt begeleid door een ervaren marketeer die je de kneepjes van het vak bijbrengt. Je levert een belangrijke bijdrage aan de positionering van SPRING als een avontuurlijk en toonaangevend internationaal festival. Je werkt ondersteunend en bent voor een aantal taken ook eindverantwoordelijk.
Wat wij vragen:
- Je volgt een relevante HBO/WO-opleiding (richting kunst en economie, communicatie en/of media, kunstbeleid- en management, theaterwetenschap) óf bent net afgestudeerd en op zoek naar werkervaring;
- Geen werkervaring vereist, wel leergierigheid en enthousiasme.
- Je bent leergierig en pakt kansen met beide handen aan;
- Je bent associatief en creatief;
- Je hebt affiniteit met (podium)kunsten;
- Je schrijft met vlotte pen wervende teksten in het Nederlands en Engels;
- Je bent secuur en van de 'dubbel-check' school;
- Je bezit social media-skills;
- Je raakt niet snel in de stress wanneer het werk zich opstapelt;
- Je bent bereid om in aanloop en tijdens het festival lange(re) dagen te draaien;
- Je volgt een relevante HBO/WO-opleiding (richting kunst en economie, communicatie en/of media, kunstbeleid- en management, theaterwetenschap) óf bent net afgestudeerd en op zoek naar werkervaring;
Solliciteren
Ben jij de perfecte kandidaat voor deze vacature en voldoe je aan de eisen? Klik dan op de knop 'Solliciteer direct!' en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!
Extra informatie
Vergoeding en periode
Je ontvangt een vergoeding van €250 per maand (fulltime). (Afstudeer)onderzoek is mogelijk in combinatie met werkdagen op kantoor. Periode: Januari t/m mei 2018, 3 tot 5 dagen per week, tijdens het festival fulltime (precieze aanvang en aantal dagen in overleg).
- Status
- Inactief
- Opleidingsniveaus
- HBO, Universiteit
- Plaats
- Utrecht
- Werkuren per week
- 1 - 28
- Dienstverbanden
- Stage, Afstudeerstage
- Salarisindicatie
-
Tussen €200 en €250 Per maand
- Verantwoordelijk voor
- doelgroepenmarketing, redactie website en social media, genereren van vrije publiciteit, inhoud van SPRING talkshows en begeleiding marketingvrijwilligers
Utrecht | Stage marketing en communicatie | Online marketing stage | Stage | Afstudeerstage | HBO | Universiteit