Ben jij een social media-junkie, een festival liefhebber en wil je alles leren over communicatie, marketing en online media? Kom dan stage lopen bij Noscura! Wij zijn een online communicatiebureau met een focus op de wereld van onderwijs en onderzoek. Jij, als stageloper bij ons, gaat aan de slag met interne en externe projecten bij Noscura waaronder het festival Highlight Delft. Dit driedaagse festival zal plaatsvinden in februari 2021 en toont installaties op het raakvlak van kunst en technologie op verschillende locaties verspreid door het centrum en de TU Delft campus. Noscura is verantwoordelijk voor de strategie en communicatie vooraf en tijdens het festival en wij zien dat dit als een mooie kans om als stagiair iets op te steken én meteen bij te dragen!
Wij zijn Noscura, ontwerpers van online communicatie voor MBO, HBO, universiteiten en de wereld van onderzoek en wetenschap. Dat houdt in dat we instellingen helpen om beter te worden in online communicatie door hen op te leiden en te begeleiden. Met persoonlijk advies, trainingen en tools geven we onze klanten inzicht, zodat ook zij met impact kunnen communiceren.
Noscura helpt met alles wat nodig is tijdens het ontwerpproces van goede online communicatie. Hierbij kun je denken aan verschillende analyses, toepassen van tooling, online media advies, een strategie en de implementatie daarvan, webcare toepassingen, en trainingen om de communicatie te versterken.
Als stagiair bij Noscura krijg je veel verantwoordelijkheid en daardoor maak jij je stage zo leuk en leerzaam als je zelf wilt. Je bent onderdeel van het Noscura team en zodat je een goed idee krijgt hoe het er bij ons aan toe gaat en wat het inhoud om te werken bij een communicatiebureau. Je wordt begeleid door een van onze online communicatiespecialisten met ruime ervaring in het vakgebied, met opleidingsniveau HBO/WO.
Tijdens Highlight Delft zijn je werkzaamheden onder andere het meekijken bij het ontwikkeling van een communicatiestrategie, het vullen van de contentkalender en het creëren van content (kan van alles zijn), het schrijven van (Engelstalige) teksten. Ook ga je de interactie aan met bezoekers en geef je antwoorden op vragen op online platformen en maak je analyses (inclusief duiding) van social interactie, volumes en sentimenten. Je sluit aan bij een energiek team, je gaat regelmatig op stap met de communicatiemanager op dit project en krijg je zo ook nog iets mee van de organisatie van het festival.
Voor deze stageplek zoeken we collega die affiniteit met onderwijs, festivals, kunst en technologie heeft en beschikt over de volgende eigenschappen:
Wil jij in een half jaar tijd heel veel leren en werken aan mooie communicatieprojecten? Stuur dan nu meteen een berichtje!
Deze stage start op 31 augustus 2020.
Vul in waar je vergelijkbare vacatures zoekt en vergeet je e-mailadres niet!
We heten wel YoungCapital, maar iedereen is even welkom. Ook als je al wat meer ervaring hebt. Meer weten? Check onze FAQ.