Hoi! Wij zijn bnbmanager. Een snelgroeiend bedrijf in hartje Amsterdam. Met een handig businessmodel ondersteunen wij vastgoedeigenaren (B2C en B2B) bij de verhuur van hun woning aan gasten via diverse advertentiekanalen met: advertentiebeheer, yield management, schoonmaak, sleutelbeheer en hosting. Vanuit ons hoofdkantoor op de mooiste plek in Amsterdam (aan de Singel) beheren wij meer dan 1000 appartementen, b&b’s en hotels in binnen- en buitenland. Dat doen wij o.a. voor onze dochteronderneming op Curaçao. Tot op de dag van vandaag hebben wij circa 50.000 gasten mogen hosten uit 150 verschillende landen. We beat the status quo by connecting modern people to adventurous places worldwide. Making people happy, always and everywhere. That's why we do what we do.
Customer Success Host (stage)
Als Customer Success Host (stage) vervul je een zeer belangrijke rol binnen de organisatie. Jij bent het gezicht van ons bedrijf. Iedere dag maak jij onze klanten blij en zorg je voor de meest optimale klantbeleving bij bnbmanager. Deze rol is zeker veelzijdig, je zult door Amsterdam scheuren met je scooter om gasten uit de hele wereld te verwelkomen en te voorzien van alles wat ze nodig hebben. Je zal het eerste fysieke contactpunt met de gast zijn tijdens een check-in. Je leert goed je dag in te delen en bent continu bezig met plannen. Voor ons team ben jij dé (aankomend) expert als het om onze gasten gaat en je waakt over de kwaliteit van onze dienstverlening. Jij bent zelf voortdurend bezig met hoe we samen slimmer kunnen werken en kunnen zorgen voor de optimale Guest Experience. Kortom, een veelzijdige rol waar je per definitie veel van kunt leren!
Je stapt in op een leuk moment
Wij zitten middenin de fase om van toffe start-up te groeien naar een (internationale) innovatieve scale-up. Dat maakt het spannend, uitdagend en heel divers. Wij leggen de lat steeds wat hoger, wat maakt dat je soms uit je comfort zone moet stappen. Daar leer je van. Ook krijg je veel verantwoordelijkheid en bepaal jij wat goed is voor bnbmanager en voor de klant. Die vrijheid zie jij als uitdaging!Vereisten
Jij hebt skills
Iedereen heeft talent. Jij ook, alleen jij hebt precies die skills die ons team gaan versterken. Naast het volgen van een MBO of HBO opleiding, het liefst in de richting van Communicatie, Hospitality Management of Hotelmanagement, en een sterke affiniteit met klantcontact ben jij:
Dit krijg je ervoor terug
Wij geloven in plezier hebben in je werk. Ben jij gelukkig, dan straalt dat af op ons team en onze klanten. Om er zeker van te zijn dat wij beste uit jou halen, bieden we het volgende:
Je moet nog wel even moeite doen
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
Ben jij de perfecte kandidaat voor deze vacature en voldoe je aan de eisen? Klik dan op de knop 'Solliciteer direct!' en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!
Vul in waar je vergelijkbare vacatures zoekt en vergeet je e-mailadres niet!
We heten wel YoungCapital, maar iedereen is even welkom. Ook als je al wat meer ervaring hebt. Meer weten? Check onze FAQ.