MEEWERKSTAGE ALLROUND OFFICEMANAGER in Almere
Stage Office Management bij internationaal MKB: waar je volledig meedraait, projectmatig werkt, goede begeleiding krijgt en je organisatietalent verder groeit.
Wat ga je doen?
Waar houden wij ons mee bezig?
Marketing
- Organiseren van internationale beurzen, van concept tot uitvoering en follow-up.
- Beheren en optimaliseren van onze website, social media en branding.
- Coördineren van drukwerk en marketingmaterialen.
Facility management
- Toezicht houden op het onderhoud van ons gebouw door externe partijen.
- Beheren van contracten en afspraken met leveranciers.
Management ondersteuning
- Ondersteunen bij diverse (interne) projecten en evenementen.
- Organiseren van vier personeelsevents per jaar, gekoppeld aan kwartaalpresentaties.
Office Management
- Zorgdragen voor een fijne en efficiënte werkomgeving voor collega’s.
- Het boeken van reizen voor medewerkers en directie.
De volgende vaardigheden zijn op jou van toepassing:
Proactief: je ziet wat er moet gebeuren en pakt het op.
Stressbestendig: je houdt je hoofd koel, zelfs in drukke situaties.
Organisatietalent: je bent goed in plannen en coördineren.
Probleemoplossend: je denkt in oplossingen, niet in problemen.
Gestructureerd: je werkt nauwkeurig en hebt oog voor detail.
Wat wij bieden
- Brede meewerkervaring
- Internationaal MKB bedrijf
- Organisatie en proces ontwikkeling
Wat wij vragen
- Minimaal hbo werk- en denkniveau;
- Probleemoplossend
- Communicatie
- Teamwerk
- Bereid om te leren
Solliciteren
Ben jij de perfecte kandidaat? Klik op de 'solliciteer nu' knop en dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op!
Extra informatie
Zin in deze uitdaging? Laat van je horen!
Stuur ons jouw motivatie en CV.
Wie weet zien we jou binnenkort op ons kantoor in Almere!
De stagevergoeding bedraagt € 500,- bij f.t. dienstverband
- Status
- Open
- Opleidingsniveaus
- HBO
- Plaats
- Almere
- Werkuren per week
- 32 - 38
- Dienstverbanden
- Stage
- Salarisindicatie
- Tussen €400 en €500 Per maand
- Verantwoordelijk voor
- Ondersteunen van dagelijkse kantoorwerkzaamheden en de organisatie van evenementen en facilitaire processen
- Gepubliceerd op
- 19-11-2025
Ontvang vergelijkbare vacatures in je mailbox
Vul in waar je vergelijkbare vacatures zoekt en vergeet je e-mailadres niet!
Deel deze vacature
We heten wel YoungCapital, maar iedereen is even welkom. Ook als je al wat meer ervaring hebt. Meer weten? Check onze FAQ.