Helaas, deze vacature is niet actief.

Community & Support Manager bij CourseSpots (stage)

Ben jij op zoek naar een leerzame stage, heb jij goede communicatie skills, ben jij servicegericht, denk jij in kansen en beschik je van nature over overtuigingskracht? Dan hebben wij een perfecte stage voor je als Community & Support Manager bij CourseSpots CourseSpots is een startup met grote dromen. Wij worden de “Airbnb’ voor cursussen en lessen voor elke consument. Via ons kan je straks waar je ook bent de beste, leukste, meest bijzondere maar vooral de meest bij jou passende cursus, les of workshop vinden, boeken en volgen.

32 - 40 uur per week
Tussen €350 en €450 Per maand

Wat ga je doen?

Jouw verantwoordelijkheden

Wij zijn gestart in de regio Rotterdam, Delft en Den Haag en inmiddels zijn meer dan 500 leraren en opleiders bij CourseSpots aangesloten. Na de zomer lanceren wij een compleet nieuw platform waar consumenten direct lessen, workshops en cursussen over persoonlijke ontwikkeling, sport en vrije tijd kunnen zoeken, boeken en betalen. Deze lessen en cursussen komen voor een deel uit ons bestaande bestand met leraren. Deze leraren zullen aanvullende informatie moeten geven om hun cursusaanbod compleet te maken. Dit vergt goede begeleiding en betekent ook dat ze voor al hun vragen bij ons terecht moeten kunnen. Daarnaast melden elke dag nieuwe leraren en instituten zich bij ons aan. 

Jij bent verantwoordelijk voor hun onboarding, je heet hen welkom en helpt hen op weg en beantwoordt hun vragen. Daarnaast zal je proactief contact zoeken met leraren die hulp nodig lijken te hebben met het aanvullen van hun profiel.

Wat ga jij doen

  • Je ondersteunt ons bij de migratie naar onze nieuwe website. Je neemt contact op met leraren van ons oude platform en overtuigt hen om zo spoedig mogelijk hun online profiel te verrijken op ons nieuwe platform. Jij adviseert hen bij het invoeren en ondersteunt hen hierbij waar nodig. 
  • Jij verwelkomt nieuwe leraren en bedrijven die zich bij ons platform aansluiten, verplaats je in hun doelstellingen en adviseert hen bij het optimaal invoeren van hun gegevens.
  • Jij ondersteunt op de helpdesk waar inhoudelijke vragen binnenkomen en gaat voor hen op zoek naar het juiste antwoord. Je denkt hierbij creatief mee met de klant en denkt in oplossingen.
  • Alle communicatie met leraren borg jij in ons CRM-systeem, welke tevens leidend is voor jouw dagelijkse planning en activiteiten.
  • Jij bent onze oren en ogen in de lokale markt, monitort jouw activiteiten op basis van effectiviteit en stuurt bij indien nodig.
  • Jij bekijkt en behandelt kritisch alle vragen die binnenkomen en denkt actief mee hoe wij onze service vanuit communicatieperspectief kunnen verbeteren.

Wat wij bieden

  • Deze stage vindt deels vanuit kantoor plaats.
  • Naast veel vrijheid en verantwoordelijkheid, een leuk en jong team werk je mee aan een ontzettend avontuurlijk project
  • Jij kunt veel begeleiding van ons verwachten
  • Vanzelfsprekend houden wij rekening met verplichtingen vanuit jouw studie, eventuele terugkomdagen of hertentamens
  • Je doet ervaring op bij een start-up, leer werken met systemen als Hubspot
  • Je versterkt jouw communicatieve en commerciële vaardigheden

Wat wij vragen:

  • Ondernemende mentaliteit
  • Pro-actief en zelfstandig
  • Service gericht, een 9+ mentaliteit
  • Nieuwsgierig en leergierig
  • Communicatief sterk en overtuigend bent in woord en schrift (Nederlands en Engels)
  • Je het leuk vindt om met veel verschillende mensen te praten
  • Minimaal 32 uur per week beschikbaar bent om mee te werken naast jouw eventuele stageopdracht/ onderzoeksopdracht
  • Geen ervaring vereist
  • Je dient ingeschreven te staan bij een hbo- of wo-opleiding.

Solliciteren

Ben jij de perfecte kandidaat voor deze vacature en voldoe je aan de eisen? Klik dan op de knop 'Solliciteer direct!' en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!

Extra informatie

Het profiel

Een stage als Community & Support Manager is perfect voor HBO/WO studenten in de richtingen marketing, economie, bedrijfskunde of communicatie, maar ook indien je een artistieke of culturele studie volgt, ben je van harte welkom om te solliciteren.

Over CourseSpots

CourseSpots is een startup met grote dromen. Wij bouwen aan een ‘global brand’ - met een ‘local flavour’ - op het gebied van persoonlijke ontwikkeling, sport en vrijetijdsbesteding. Via ons kan men straks waar men ook is de beste, leukste, meest bijzondere, maar vooral de meest passende cursus, les of workshop vinden, boeken en volgen. En wil iemand zelf iets aan anderen leren? Dan kan men via een paar klikken een profiel aanmaken en direct in contact met potentiële cursisten komen. 

Wij dromen groot. Wij hebben ervaring met eerdere startups en stappen nu in een nieuw avontuur. Onze ambitie? Wij worden de ‘Airbnb’ voor cursussen en lessen voor elke consument! We streven hierbij altijd naar een 9+ waardering van zowel de cursisten als de aanbieders. 

We moeten ergens beginnen, en dat doen we in Rotterdam, Den Haag en Delft. Daarna groeien we snel door binnen Nederland én daarbuiten. We zien onze reis – samen met jou – als een groot avontuur waar we zelf ook nog veel te leren en ontdekken hebben. En dat komt goed uit, want leren is écht leuk. 

Status
Inactief
Opleidingsniveaus
HBO
Plaats
Landelijk (dus ook bij jou in de buurt)
Werkuren per week
32 - 40
Dienstverbanden
Stage
Salarisindicatie
Tussen €350 en €450 Per maand
Verantwoordelijk voor
Verantwoordelijk voor de onboarding van onze nieuwe leraren en partners

Landelijk | Stage marketing en communicatie | Stage | HBO

We heten wel YoungCapital, maar iedereen is even welkom. Ook als je al wat meer ervaring hebt. Meer weten? Check onze FAQ.