Challengers, noemen we ze. Omdat ze klaar zijn om elke dag uitgedaagd te worden in de IT-branche en omdat wij geloven dat ze elke grote organisatie kunnen uitdagen en omver kunnen blazen met frisse energie.
Je merkt het al: wij geloven in de kracht van onze Challengers. Maar hoe overtuigen we grote organisaties van deze kracht? Hoe kun je een organisatie ervan overtuigen dat ze beter een team van jonge talenten kunnen aannemen dan senior developers? En welke communicatiestrategie sluit het best aan bij de talenten van nu? Daarmee ga je aan de slag als stagiair online marketing.
Je taken
Tijdens je stage ga je:
- Meewerken aan een groeistrategie voor social media;
- Praktisch aan de slag met social media;
- Webteksten en blogs schrijven;
- Ondersteunen in video’s opnemen en monteren;
- Onze sales ondersteunen door vanuit marketingdata relevante leads aan te dragen;
- Ondersteunen in het beheer van onze websites. Je maakt bijvoorbeeld webpagina’s en analyseert websitedata;
- Aan de slag met grafische vormgeving.
Maar eigenlijk net zo belangrijk, je denkt op een creatieve manier mee kunt eigen ideeën aandragen. Misschien moeten we wel aan de slag met SEO, of kunnen we onze doelgroep bereiken door een podcast te beginnen? Samen met jou zoeken we naar nieuwe manieren waarop we onze doelgroepen creatief én strategisch kunnen bereiken. En die doelgroepen, dat zijn onze opdrachtgevers en onze Challengers. B2B én B2C dus, dat maakt deze werkomgeving ontzettend interessant en leerzaam.
Moet je hier dan allemaal al heel goed in zijn? Nee hoor, we helpen je natuurlijk op weg, kunnen je veel leren en vinden het belangrijk dat jij je goed kan ontwikkelen. Wel heeft het de voorkeur als je de volgende vaardigheden hebt:
- Je hebt basiskennis en ervaring met videomontage (bijvoorbeeld in Premiere Pro);
- Je hebt al eens gewerkt met Photoshop en Indesign;
- Je typt gemakkelijk een lekker tekstje weg en bent taalkundig sterk;
- Je kent je weg in de wereld van social media en hebt al wat ervaring met social mediastrategie;
- Je kijkt naar marketing en communicatie met een kritische blik.
Verder ben je:
- Een hbo/ wo student in de richting marketing, communicatie, media of commerciële economie o.i.d.;
- Fulltime beschikbaar voor 4 à 5 dagen in de week vanaf februari 2021;
- Iemand die z’n ongezouten onderbouwde mening geeft;
- Een initiatiefnemer die sterk in zijn schoenen staat.
DE VOORDELEN
- Goede koffie, een goed bereikbare locatie en voldoende ruimte om coronaproof op kantoor te werken;
- Een mooie stagevergoeding;
- Een flexibele werkomgeving zonder dichtgetimmerde werkwijzen en protocollen;
- Informele werksfeer met aandacht voor persoonlijke ontwikkeling;
- Een bruisende werkomgeving bij een energieke startup;
- Veel verantwoordelijkheid en ruimte voor eigen creativiteit.
Passen we bij elkaar?
Vindt je dit nou een supertoffe vacature en viel de taalfout in deze zin jou ook meteen op? Misschien passen we dan bij elkaar en word jij onze nieuwe marketing duizendpoot!