Heb je een vlotte Duitse babbel? Hou je van vakantie? Vind je het leuk om gasten blij te maken? Bingo! Dan zijn we op zoek naar jou! We zijn namelijk op zoek naar leuke collega’s voor de functie van Contact Center Agent.
Als Contact Center Agent ben je verantwoordelijk voor het afhandelen van service- en verkoopgesprekken richting onze gasten uit Duitsland. En help je uiteraard ook de niet Duitse gasten indien je deze aan de telefoon krijgt.
Service is waar het om draait bij Landal GreenParks. Daarom besteden we veel aandacht aan goed klantcontact. Via de telefoon, e-mail, chat en onze social media informeer je onze gasten, touroperators en reisbureaus over verschillende onderwerpen.
Heerlijk een weekje genieten op een vakantiepark van Landal GreenParks, wie wil dat nou niet? Jij zit klaar om antwoorden te geven op alle vragen, zodat de vakantie zonder zorgen kan beginnen. Of je zorgt juist dát mensen voor Landal GreenParks kiezen door een uitmuntende service te verlenen. Want ook commerciële kansen weet je te benutten. Samen met een team van diverse collega’s zet jij ons op de kaart. Dit ga je doen:
Jouw rooster
Het nieuwe werkrooster wordt 3 weken van tevoren bekend gemaakt, zodat je goed weet waar je aan toe bent. Als medewerker Contact Center vragen we een flexibele beschikbaarheid. Zo ben je:
LET OP de training start 1 april. De training is van 1 t/m 14 april fulltime. Ook als je daarna parttime wilt werken. Als het niet lukt hierbij aanwezig te zijn dan heeft het helaas geen zin om te solliciteren op deze functie.
Jij bent in staat om klantgerichtheid te combineren met commerciële mogelijkheden om mooie resultaten te boeken. Enerzijds in de vorm van een nieuwe reservering, anderzijds door klanten tevreden te stellen. Je kunt goed luisteren, kunt snel schakelen en schrikt niet van targets. Ook blijf je vriendelijk, toon je inlevings- en doorzettingsvermogen. Verder breng je mee:
Samen zetten we alles op alles om onze gasten het beste te bieden. Als jij meedoet, wordt je harde werken door ons beloond met:
* Een fulltime dienstverband bij Landal kent een 38-urige werkweek.
Een onvergetelijke vakantie, midden in de natuur!
Als medewerker van het Contact Center van Landal Greenparks, draag je dagelijks bij aan deze slogan.
Op ons Contact Center werken we met team enthousiaste mensen die nét dat stapje extra willen zetten voor onze gasten. Dat doen we op veel manieren: via de telefoon uiteraard, maar ook via chat en Social Media. Op onze afdeling heerst een prettige en informele werksfeer en ons team is zeer hecht.
Jij beantwoordt dagelijks vragen van onze gasten en adviseert hen om een geschikt park te vinden waar zij een onvergetelijke vakantie kunnen doorbrengen. Jij bent gastgericht en vindt het leuk om mensen te woord te staan. Je maakt er een sport van om zoveel mogelijk uit elk gesprek te halen en je bent niet iemand die zich gauw uit het veld laat slaan.
Je kunt tijdens je werk gebruik maken van onze uitgebreide systemen en kennisbank en als je er dan toch niet uitkomt, bel je naar de vraagbaak telefoon. Hierachter zitten meer ervaren collega’s die jou helpen met allerlei vragen. De 4 Teamleads sturen onder leiding van de Contact Center manager dagelijks de vloer aan. Voor roosterzaken kun je terecht bij de Traffic Manager die de dagelijkse werkstromen in goede banen leidt.
Je start voordat je bij ons op het Contact Center mag werken altijd met een uitgebreide training van theorie en praktijk. Pas als je alle ins en outs van Landal GreenParks kent en hebt kunnen oefenen, ga jij jouw commerciële skills en gastgerichtheid volledig in de praktijk toepassen.
Vul in waar je vergelijkbare vacatures zoekt en vergeet je e-mailadres niet!
We heten wel YoungCapital, maar iedereen is even welkom. Ook als je al wat meer ervaring hebt. Meer weten? Check onze FAQ.