Met ruim 90 internationale parken en meer dan 1000 accommodatie types hebben we bij Landal te maken met veel park en accommodatie content. Vanuit de verschillende Landal omgevingen (o.a. de website/app en ons Contact Center) hebben we onderdelen van deze data in ons beheer. We willen dit echter optimaliseren met als resultaat één gestructureerde keten van content die gekoppeld is aan alle relevante systemen en teams.
Als Digital Content Strategist ben jij de persoon die een duidelijke visie heeft over hoe content gestructureerd moet worden, welke content nodig is, hoe deze content gemanaged wordt binnen de volledige content-chain, waar in de keten voer je veranderingen door en waar niet? Je brengt eerst het volledige content landschap in kaart, kijkt naar alle processen en tooling waar mee gewerkt wordt. Jij zorgt ervoor dat alle content stromen geoptimaliseerd worden, beheert worden en dat alle content zoveel mogelijk vanuit één bronsysteem op de juiste manier beschikbaar is.
Een mooie uitdaging met veel impact. Om je een voorbeeld te geven: doordat jij de architectuur van onze accommodatie data hebt geoptimaliseerd en de juiste koppelingen hebt gemaakt wordt een upgrade van een accommodatie direct zichtbaar op de Landal websites, voor ons Contact Center, maar ook voor onze samenwerkingspartners zoals Booking.com.
Je hebt in deze nieuwe functie veel invloed. Het is een strategische rol met een sterke analytische component. Wij vertrouwen op jouw kritische blik en jouw advies.
Je bent een specialist met een sterk analytisch denkvermogen en een proactieve werkhouding. Waarom zou je kiezen voor deze rol? Daar kunnen we kort en krachtig over zijn. We doen het al goed binnen Landal, maar er is nog veel te winnen! Jij bent in staat om de next step binnen data te zetten en daarmee veel teams binnen Landal te ontzorgen van veel handmatige aanpassingen in verschillende systemen. Je vindt het een uitdaging om de verdiepingsslag te maken om de data strategisch beschikbaar te krijgen voor alle onderdelen van Landal.
Verder herken je je in de volgende punten:
Je rapporteert in deze functie aan de E-Business Director. Je krijgt veel vrijheid binnen deze nieuwe rol en zult echt moeten pionieren.
Ben jij die Digital Content Strategist? Solliciteer dan vandaag nog! Past de geschetste functie niet bij jou, maar ken je iemand die perfect in het profiel past? Stuur de vacature dan door.
Heb je vragen over deze vacature? Je kunt Miana van der Kolk bellen via +31 (0)6-28534287 of per mail via
Samen zetten we alles op alles om onze gasten het beste te bieden. Als jij meedoet, wordt je harde werken door ons beloond met:
* Een fulltime dienstverband bij Landal kent een 38-urige werkweek.
Landal GreenParks is een dynamische organisatie die toonaangevend is in het management, beheer en verhuur van bungalowparken. Ruim 95 parken met in totaal meer dan 13.700 vakantiewoningen in 9 landen en 1.350 campingplaatsen. Bij de afdeling Commercie richten we ons op de marktbewerking in diverse landen. Dit doen we door een geïntegreerde en gastgerichte marketing, communicatie- en salesaanpak. We zijn actief voor de merken: Landal GreenParks, Landal SkiLife, Landal Business Line, Landal Camping en Resort Hof van Saksen. Landal GreenParks is een duurzame, innovatieve en gastgerichte organisatie.
Door onze effectieve samenwerking dragen we bij aan het succes van Landal GreenParks. Samen vormen we een datagedreven, internationaal team en zetten wij ons in om Landal GreenParks op de kaart te zetten en daar ook te houden. Bij alles wat we doen, staan onze gasten centraal. Dit sluit aan bij onze kernwaarden: betrouwbaar, persoonlijk en respectvol. Wij versterken onze merken, dragen bij aan de internationale groei van het bedrijf en vertalen de kennis die we hebben over onze gasten en de gasttevredenheid naar aansprekend aanbod, producten en diensten. Onvergetelijke vakanties zitten in onze natuur. Dat is de missie van Landal GreenParks en ligt ten grondslag aan alles waar wij voor werken. We zijn gastgericht, vernieuwen continu en gaan duurzame relaties aan. We willen het elke dag net iets beter doen. Wij werken als één Landal om de verwachtingen van onze gasten te blijven overtreffen.
De commerciële afdeling is niet zomaar één team, maar bestaat uit meerdere internationale teams: Revenue Management, Marketing & Sales, Marketing Communication, E-business Development, Corporate PR & Interne Communicatie en het Contact Center. De focus van onze teams is om een goede balans tussen gastbeleving en commercie te vinden. Wij zetten dan ook alles op alles om dat te bereiken.
Vul in waar je vergelijkbare vacatures zoekt en vergeet je e-mailadres niet!
We heten wel YoungCapital, maar iedereen is even welkom. Ook als je al wat meer ervaring hebt. Meer weten? Check onze FAQ.