Beschrijving
Wat je gaat doen
De afdeling Account Management binnen de divisie Clients onderhoudt het contact met organisatoren van evenementen en zorgt er voor dat de wensen van de klant vertaald worden naar de daadwerkelijke uitvoering.
- Je ondersteunt de Account Executives en Account Managers met de commerciële totstandkoming van een evenement.
- Je stelt commerciële offertes samen.
- Je draagt zorg voor de interne communicatie betreffende een evenement.
- Je helpt bij het invoeren en onderhouden van alle klantgegevens.
- Je draagt zorg voor de eindcontrole en facturatie van de evenementen.
- Je werkt zelfstandig kleinere evenementen en vergaderingen uit.
- Je gaat de account managers en executives ondersteunen bij de voorbereiding van grotere projecten zoals VT wonen en design beurs, dance feesten, theaterproducties en Masters of LXRY.
- Je gaat pro-actief contact leggen met onze klanten.
- Je begeleidt onze klanten bij site visits.
Dit breng jij mee
- Je volgt een HBO opleiding in de richting van Hospitality Management.
- Je bent assertief, hands-on en een echte multi-tasker.
- Je hebt affiniteit met commercie en wilt hier graag in verder groeien.
- Je bent een echte relatiebeheerder en –bouwer en je bent servicegericht.
- Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal uitstekend, zowel mondeling als schriftelijk.
Dit kan je van ons verwachten
- Uitdaging!
- Een inspirerende stageomgeving
- Ontwikkelingsmogelijkheden
- Goede stagevergoeding en vrije dagen
- Een collegiaal team
Het Account Management team bestaat uit 10 enthousiaste collega’s. De sfeer onderling is open en collegiaal. Er wordt hard gewerkt en het team is goed op elkaar ingespeeld.
Voor deze stage ben jij vanaf september 2019 minimaal 10 maanden beschikbaar voor 40 uur per week.
Extra informatie
- Status
- Inactief
- Plaats
- Amsterdam
- Dienstverbanden
- Stage