Perrit biedt vanuit haar eigen datacenter in Hengelo en daarnaast vanuit Enschede, Amsterdam, Luxemburg en Frankrijk wereldwijd online applicaties in SaaS vorm voor een zeer breed scala aan partners en eindklanten. Wij leveren online nagenoeg het gehele microsoft assortiment, van Exchange tot Dynamics NAV. Daarnaast leveren wij webhosting en private cloud o.b.v. Windows Server 2016, redundant uitgevoerd. Wat ga je doen?
Als support engineer ben jij het eerste aanspreekpunt van de klant. Via verschillende kanalen ontvang je incidenten gericht op IT. Jij bent ervoor verantwoordelijk om deze te registreren in tools zoals Autotask en vervolgens op te lossen. Van werkplekbeheer tot troubleshooting! Belangrijk in deze functie? Snel schakelen en je hebt passie voor mensen en IT.
Ben jij de perfecte kandidaat voor deze vacature en voldoe je aan de eisen? Neem dan direct contact met ons op via de contactgegevens vanaf onze website perrit.eu of 0747501234
Vul in waar je vergelijkbare vacatures zoekt en vergeet je e-mailadres niet!
We heten wel YoungCapital, maar iedereen is even welkom. Ook als je al wat meer ervaring hebt. Meer weten? Check onze FAQ.