Je eerste stappen zetten en ervaring opdoen bij de grootste e-commerce speler in de markt. Dat is stage bij bol.com. Meelopen in een dynamische omgeving waarin groei en innovatie voorop staan, ook als het gaat om jouw ontwikkeling. Als stagiair(e) kan je ontdekken wat je leuk vindt, waar je blij van wordt maar ook waar je goed in bent. Stage bij bol.com betekent: de kans krijgen om miljoenen klanten blij te maken, fun van jong.bol.com en meewerken aan de beste winkel van Nederland en België.Als Stagiair Customer Journey ben je onderdeel van het Customer Journey team waarin je samenwerkt met vijf enthousiaste en gezellige collega’s. Deze afdeling is dagelijks bezig met het verbeteren van de reis van onze (potentiële) klanten. Hierbij wordt gekeken wat er nodig is om nog meer klanten naar onze winkel te trekken. Denk hierbij aan mobiele optimalisatie, vindbaarheid, het verbeteren van de klantreis en het inspelen op het zoekgedrag van de klant. Als stagiair zul je de Customer Journey specialisten ondersteunen, maar heb je ook de mogelijkheid om een eigen project op te pakken. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor jouw eigen vaste takenpakket, zoals klantvragen beantwoorden en content verbeteren. Dus ben je op zoek naar een mix van projectmanagement, e-commerce én wil je graag je steentje bijdragen aan de grootste winkel van bol.com? Dan is dit leuke team op zoek naar jou!
Je eerste stappen zetten en ervaring opdoen bij de grootste e-commerce speler in de markt. Dat is stage bij bol.com. Meelopen in een dynamische omgeving waarin groei en innovatie voorop staan, ook als het gaat om jouw ontwikkeling. Als stagiair(e) kan je ontdekken wat je leuk vindt, waar je blij van wordt maar ook waar je goed in bent. Stage bij bol.com betekent: de kans krijgen om miljoenen klanten blij te maken, fun van jong.bol.com en meewerken aan de beste winkel van Nederland en België.
Op zoek naar een cadeau voor je moeder, vriend of jezelf? Dan helpt bol.com je graag om de juiste keuze voor jou te maken. Daarbij bieden we een compleet assortiment van ruim 15 miljoen artikelen.
Als Stagiair Customer Journey ben je onderdeel van het Customer Journey team waarin je samenwerkt met vijf enthousiaste en gezellige collega’s. Deze afdeling is dagelijks bezig met het verbeteren van de reis van onze (potentiële) klanten. Hierbij wordt gekeken wat er nodig is om nog meer klanten naar onze winkel te trekken. Denk hierbij aan mobiele optimalisatie, vindbaarheid, het verbeteren van de klantreis en het inspelen op het zoekgedrag van de klant. Als stagiair zul je de Customer Journey specialisten ondersteunen, maar heb je ook de mogelijkheid om een eigen project op te pakken. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor jouw eigen vaste takenpakket, zoals klantvragen beantwoorden en content verbeteren. Dus ben je op zoek naar een mix van projectmanagement, e-commerce én wil je graag je steentje bijdragen aan de grootste winkel van bol.com? Dan is dit leuke team op zoek naar jou!
Let op: Voor al onze stages geldt dat je gedurende jouw gehele stageperiode bij bol.com ingeschreven moet staan bij een opleidingsinstituut.
Vul in waar je vergelijkbare vacatures zoekt en vergeet je e-mailadres niet!
We heten wel YoungCapital, maar iedereen is even welkom. Ook als je al wat meer ervaring hebt. Meer weten? Check onze FAQ.