Wat ga je doen?
Je belangrijkste taken zullen zijn:
- Naast het ondersteunen van de manager zul je ook receptiediensten draaien met alle bijbehorende taken en kunt inspringen op alle afdelingen indien nodig
- Je stuurt de receptie, de housekeeping en de reparaties aan op alle 3 locaties en controleert deze
- Je zorgt ervoor dat alle dagelijkse processen goed verlopen op alle afdelingen
- Je zorgt ervoor dat gasten een optimale beleving hebben
- Dagelijkse briefing met manager en General Manager
- Je vervangt de manager/ directeur in haar afwezigheid
- Het behandelen en afwikkelen van klachten, eventueel in overleg met de manager
- Het beantwoorden van telefoon buiten de openingstijden van de receptie
- Je begeleidt de aankomsten op alle locaties en zorgt dat hier tijdig een van onze hostesses aanwezig is
- Controleren financiële transacties
- Toezicht houden op registratielog bijzonderheden; aansturen en controleren van reparaties
- Diverse ad-hoc activiteiten
- Toezicht en anticiperen bij oplevering nieuwe panden
- Plaatsen van bestellingen
- Het bijhouden van planningen en het doorgeven van wijzigingen aan medewerkers
Wat wij bieden
- Een leuke, zéér afwisselende, flexibele en vooral zelfstandige functie in een snelgroeiend bedrijf. Met veel ruimte voor eigen inbreng en zelf-initiatief.
- Deze functie biedt veel verantwoordelijkheden en de mogelijkheid jezelf te ontwikkelen in een dynamische omgeving.
Wat wij vragen:
- HBO of hoger graag
- ervaring geen vereiste
- Je beheerst verschillende talen en beheerst minimaal vloeiend Engels in woord én geschrift
- HBO+ werk en denkniveau
- Representatief, je bent immers ons visitekaartje
- Je bent van nature vriendelijk en gastvrij
- Stiptheid, betrouwbaarheid en netheid zijn een must
- Belangrijk: je bent flexibel inzetbaar (in overleg de komende maanden voornamelijk
overdag na 11.00, maar ook 's avonds en in het weekend). Mocht je bepaalde dagen of dagdelen niet beschikbaar zijn, geef dit dan aan in je sollicitatie. - Je woont in Utrecht, bij voorkeur omgeving Jaarbeurs/Lombok.
- Ervaring is een pré maar geen must
- Je bent goed in organiseren, plannen, bent pro-actief en kan onder druk werken
- Je hebt oog voor details en streeft naar perfectie
- Hands-on mentaliteit
Solliciteren
Is dit jouw ideale stage? Mail dan snel kort iets over jezelf, je beschikbaarheid, en een cv
naar info@imhomerentals.com. Sollicitaties zonder motivatie of cv worden zonder reactie naar de prullenmand verwezen.
Extra informatie
- Status
- Inactief
- Opleidingsniveaus
- HBO, Universiteit
- Plaats
- Utrecht
- Werkuren per week
- 10 - 40
- Dienstverbanden
- Stage, Afstudeerstage
- Salarisindicatie
-
€5,00 per uur
- Verantwoordelijk voor
- Zorgen dat de dagelijkse gang van zaken soepel verloopt
Utrecht | Stage management | Stage secretaresse | Stage | Afstudeerstage | HBO | Universiteit