Staan een flinke dosis eigen verantwoordelijkheid, inspirerende trainingen, on-the-job coaching en mucho dynamiek hoog op je verlanglijstje? Dan is bol.com je ideale stageadres. Bij ons speel je als stagiair geen ‘bijrolletje’, maar draai je echt volop mee binnen het team. Uiteraard word je hiervoor beloond, want met een contract van 40 uur ontvang je 500 euro stagevergoeding per maand! Na een intensief introductieprogramma vol workshops en excursies, pak je projecten op die de winkelbeleving van zes miljoen klanten een boost geven. Je werkt samen met professionals die hun kennis graag met je delen, waardoor je de in’s en out’s van deze explosieve groeimarkt razendsnel leert kennen. Beter kun je jouw carrière niet kickstarten!
Als Stagiair Online Service onderhoud en maak je nieuwe content aan op onze klantenservicepagina’s, voor onze chatbot Billie en help je mee aan grote contentprojecten. Je denkt ook mee met het ontwerpen van een blauwdruk voor een nieuwe generatie van online customer service. De nieuwe online service is persoonlijk, relevant en afgestemd op de voorkeur en situatie van elke klant. Je denkt na over het grotere plaatje. Je gelooft in kleine verbeteringen die een wereld van verschil kunnen maken. Het belangrijkste is dat je mee wil werken aan de beste online service voor onze Nederlandse en Belgische klanten. Heb je nu al ideeën over deze online service en kan je niet wachten om ermee aan de slag te gaan? Dan zijn wij super benieuwd naar je ideeën en horen we graag van je!
Wat ga je doen?
Wat neem jij mee?
Let op: Voor al onze stages geldt dat je gedurende jouw gehele stageperiode bij bol.com ingeschreven moet staan bij een opleidingsinstituut.
Vul in waar je vergelijkbare vacatures zoekt en vergeet je e-mailadres niet!
We heten wel YoungCapital, maar iedereen is even welkom. Ook als je al wat meer ervaring hebt. Meer weten? Check onze FAQ.