Helaas, deze vacature is niet actief.

Front Office Internship Moxy/Residence Inn in Amsterdam

Beschrijving

We are too ‘CYCAS’ to be grumpy. .... Our job isn’t over until we get a smile!


Cycas Hospitality is a hotel management company that prides itself on making a difference by being different. Our vision is to be Europe’s leading hotel company and every member of our team must play their part in delivering exceptional service to our guests, our owners, and our colleagues to achieve this.



Wij zijn op zoek naar een enthousiaste en ambitieuze Front Office stagiair(e) voor het Moxy & Residence Inn Amsterdam Houthavens. Wij zijn een dual branded hotel gelegen in de Houthavens, een upcoming en bruisende locatie in Amsterdam en bekend als het mode- en mediadistrict. Kan jij mensen een warm welkom geven, ze wegwijs maken in het hotel en de stad om ervoor te zorgen dat ze zich thuis voelen? Dan ben jij de Front Office stagiair die wij zoeken! Wij bieden jou een geweldige kans om te leren en te groeien als het nieuwste lid van onze Front Office Crew.


Over ons
Moxy & Residence Inn Amsterdam Houthavens is gelicenseerd onder Marriott en wordt beheerd en is eigendom van Cycas Hospitality. Bij Cycas Hospitaltiy staan we voor Groei Integriteit Plezier Teamwork en het leveren van succes en resultaten. Bij ons staan mensen centraal bij alles wat we doen. We zijn op zoek naar een stagiair(e) Front Office die leuk, uitdagend, eerlijk, respectvol, verantwoordelijk en leergierig is.


#ATTHEMOXY hebben we een vrije plek gecreëerd waar onze gasten alle gekke dingen kunnen doen waar ze thuis nooit aan zouden denken, samen met gelijkgestemde geesten die ze anders nooit hadden ontmoet, daarom noemen we ze onze Fun Hunters! De Wi-Fi is snel en de kussens zijn vers opgemaakt, maar nog belangrijker, de bar is altijd open en 'de crew' staat altijd klaar om te bedienen. Onze crew kan het allemaal! Barman, groeter, receptiemedewerker, probleemoplosser voor snel internetten... Jij allemaal, de hele tijd.


Residence Inn by Marriott is een 'extended stay' merk waarbij onze gasten voor langere tijd verblijven. Het is aan ons om ervoor te zorgen dat ze zich thuis voelen bij onze familie van medewerkers! Alle kamers zijn suites met meer woon- en werkruimte dan je in een gemiddelde hotelkamer zou vinden, inclusief een volledig uitgeruste keuken in elke suite! Wij willen hun verblijf maximaliseren door het aanbieden van boodschappenservice, gratis dagelijks ontbijt en natuurlijk het aanbevelen van alle places to be in Amsterdam!


Wat wij je bieden!


  • Het beste project waar je ooit aan zult werken ben jijzelf! Dus laat ons je helpen groeien met onze begeleiding, training en carrièremogelijkheden!
  • Voed je reislust met kortingen in meer dan 8000 Marriott hotels!
  • Gratis gebruik van de Moxy Gym om fit en gezond te blijven!
  • Sociale evenementen.
  • Gratis parkeren
  • Maandelijkse stagevergoeding van 500EUR

Wat ga jij doen?


  • Verwelkom en erken alle gasten volgens de bedrijfsnormen; anticipeer op de servicebehoeften van de gasten en speel hierop in; bedank gasten met oprechte waardering.
  • Alle check-ins van gasten verwerken door reserveringen te bevestigen, kamers toe te wijzen en kamersleutels af te geven en te activeren.
  • Verwerken van alle soorten betalingen zoals kamerkosten, contant geld, cheques, debet of credit.
  • Alle check-outs verwerken, inclusief het oplossen van late en betwiste kosten.
  • Beantwoorden, opnemen en verwerken van alle telefoontjes, berichten, verzoeken, vragen en problemen van gasten.
  • Coördineren met Housekeeping om bij te houden of de kamers klaar zijn om in te checken.
  • Gasten voorzien van aanwijzingen en informatie over het pand en de bezienswaardigheden in de buurt.
  • Dagrapporten maken (aantal aankomsten, vertrekken), speciale verzoeken identificeren en rapporten controleren op juistheid.
  • Af en toe je collega's helpen met het shaken van een cocktail of het maken van een cappuccino!

Wat we van jou vragen!


  • Engels sprekend; Nederlands niet verplicht
  • Sterke communicator en teamspeler
  • Kunnen werken in een dynamische, snel veranderende en veeleisende omgeving
  • Een hands-on mentaliteit hebben en zelfstandig kunnen werken
  • Georganiseerd zijn en oog voor detail hebben
  • Flexibel zijn wat betreft werktijden en -dagen.
  • Een betrouwbaar persoon zijn waar het team op kan vertrouwen.


ENGLISH


We are looking for an excited and ambitious Front Office intern at the Moxy & Residence Inn Amsterdam Houthavens. We are a dual branded hotel located in the Houthavens, an upcoming and vibrant location in Amsterdam and known as the fashion and media district. Can you give people a warm welcome, guide them through the hotel and city to make sure they feel at home? Then you are the Front Office Intern we are looking for! We can offer you a great opportunity to learn and grow as the newest member of our Front Office Crew.


About us
Moxy & Residence Inn Amsterdam Houthavens is licensed under Marriott and managed and owned by Cycas Hospitality. At Cycas Hospitaltiy we stand for Growth Integrity Fun Teamwork and delivering success and results. For us, people are at the heart of everything we do. We are looking for a Front Office intern who is fun, challenging, honest, respectful, responsible and eager to learn.


What we offer you!


  • The best project you will ever work on is you! So let us help you grow with our guidance, training, and career possibilities!
  • Feed your wanderlust with discounts in over 8000 Marriott hotels!
  • Free use of the Moxy Gym to stay fit and healthy!
  • Social events
  • Free parking
  • Monthly internship payment of 500EUR

What you will be doing?


  • Welcome and acknowledge all guests according to company standards; anticipate and address guests' service needs; thank guests with genuine appreciation.
  • Process all guest check-ins by confirming reservations, assigning room, and issuing and activating room key.
  • Process all payment types such as room charges, cash, checks, debit, or credit.
  • Process all check-outs including resolving any late and disputed charges.
  • Answer, record, and process all guest calls, messages, requests, questions, or concerns.
  • Coordinate with Housekeeping to track readiness of rooms for check-in.
  • Supply guests with directions and information regarding property and local areas of interest.
  • Run daily reports (number of arrivals, departures), identify any special requests, and check reports for accuracy.
  • Assist your friend’s aka colleagues with shaking a cocktail or making a cappuccino every now and then too!

What we ask of you!


  • English speaking; Dutch not mandatory
  • Strong communicator and team player
  • Ability to work in a dynamic, fast moving, and demanding environment
  • Have a hands-on mentality and ability to work independently
  • Be organized and a have a great eye for detail
  • Flexible regarding working hours and days.
  • Be a trustworthy person that the team can rely on.


Meer informatie over de functiebeschrijving, zie hierboven.

Extra informatie

Status
Inactief
Opleidingsniveaus
MBO
Plaats
Amsterdam
Dienstverbanden
Stage

Amsterdam | Stage horeca | Stage | MBO

We heten wel YoungCapital, maar iedereen is even welkom. Ook als je al wat meer ervaring hebt. Meer weten? Check onze FAQ.