Word fulltime sales support medewerker in Amsterdam bij Shell

Wil jij deel uit maken van een duurzaam internationaal bedrijf? Begin direct jouw carrière als fulltime sales support medewerker in Amsterdam!

32 - 40 uur per week
€2.500 Per maand

Wat ga je doen?

Als fulltime sales support medewerker in Amsterdam ondersteun jij de sales afdeling en ben jij het aanspreekpunt voor (potentiële) klanten. Jij bent bereid om een extra mijl te gaan om ervoor te zorgen dat alles op rolletjes loopt!

Werken bij een grote internationale speler!
Om de wereld een stuk schoner te maken heeft Shell Recharge Solutions de missie om transport voor iedereen mogelijk te maken en zo te zorgen voor een koolstofarmere toekomst. Dit doen ze door oplossingen te ontwerpen en te bouwen voor het opladen van elektrische voertuigen, bij je thuis, op je werk en voor jou onderweg! Ze bieden toegang tot 600.000 oplaadpunten in meer dan 33 landen. 

Een diverse functie!
Als het aanspreekpunt voor klanten ben jij verantwoordelijk voor het beantwoorden van sales gerelateerde vragen, zowel via de telefoon als per e-mail. Jij verdeelt vervolgens de inkomende leads onder de agenten in Nederland en België. Hier laat jij je leiderschap zien. Daarnaast speel je een actieve rol in het onderzoeken van de tevredenheid van de klanten. De rol is zeer divers door de verschillende aspecten van klantenservice, sales en teammanagement. 

Werken bij Shell Recharge Solutions betekent werken in een leuk, snel groeiend internationaal bedrijf met grote ambities!

Wat wij bieden

  • Een competitief salaris van € 2.500 per maand, afhankelijk van jouw ervaring;
  • Thuiswerkmogelijkheden van 2 tot 3 dagen;
  • Ontwikkelingsmogelijkheden via verschillende trainingen;
  • Werken in een open en diverse cultuur met collega's van over de hele wereld;
  • Gezellige borrels, jaarlijkse winter- en zomeruitjes en diverse evenementen of sportteams geïnitieerd door collega's!

Wat wij vragen:

  • Minimaal hbo werk- en denkniveau;
  • Je beheerst zowel de Nederlandse als de Engelse taal goed;
  • Je hebt ervaring met klantcontact is een pre;
  • Je bent minimaal 32 uur per week beschikbaar.

Solliciteren

Ben jij de perfecte kandidaat voor deze vacature en voldoe je aan de eisen? Klik dan op de knop 'Solliciteer direct!' en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!

Extra informatie

Status
Open
Opleidingsniveaus
Middelbare school, HBO, Universiteit
Plaats
Amsterdam
Werkuren per week
32 - 40
Salarisindicatie
€2.500 Per maand
Verantwoordelijk voor
Het ondersteunen van de binnendienst, het opstellen en opvolgen van offertes, het onderhouden van klantcontacten en het realiseren van verkoopdoelstellingen.
Gepubliceerd op
21-05-2024

Amsterdam | Middelbare school | HBO | Universiteit

Solliciteer direct
Sanne Teunissen

Recruiter

Sanne Teunissen, bereikbaar op tel. +31657317452 of 0657317452

Deel deze vacature

We heten wel YoungCapital, maar iedereen is even welkom. Ook als je al wat meer ervaring hebt. Meer weten? Check onze FAQ.