Ben jij oplossingsgericht en vind jij het leuk klanten te woord te staan? Word customer support medewerker bij een tof mediabedrijf in Amsterdam!
Het bedrijf
Dit mediatechnologiebedrijf uit Amsterdam verovert op het moment de Digital Out of Home reclamewereld. Oftewel, alle reclame die je op straat tegenkomt. Denk hierbij bijvoorbeeld aan de schermen in de metro waar verschillende reclames op te zien zijn! Daarnaast ontwikkelen ze software voor diverse bedrijven. Er hangt een informele sfeer binnen deze organisatie en er worden regelmatig uitjes en borrels georganiseerd.
Wat ga jij doen?
Als fulltime customer medewerker ben je verantwoordelijk voor de juiste werking van de systemen voor diverse klanten van dit bedrijf. Jij bent het eerste contactpunt wanneer de klanten een probleem hebben met het systeem. Je lost problemen op bij verstoringen en schakelt waar nodig met de 2e lijnsupport. Daarnaast hou je je aan de doorlooptijd van incident meldingen en zorg je voor het onderhoud van interne werkplekken.
Jij hebt een glas halfvol mentaliteit!
Bij jou is het glas altijd halfvol en je wil er altijd een succes van maken. Jou lukt het om structuur aan te brengen in het werk en voor elk probleem heb je een oplossing. Ook vind je het geen probleem om de telefoon aan te nemen en kan je klanten goed te woord staan. Verder sta jij er voor open om af en toe in overleg een weekenddienst te draaien!
Ben jij de perfecte kandidaat voor deze vacature en voldoe je aan de eisen? Klik dan op de knop 'Solliciteer direct!' en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!
Vul in waar je vergelijkbare vacatures zoekt en vergeet je e-mailadres niet!
We heten wel YoungCapital, maar iedereen is even welkom. Ook als je al wat meer ervaring hebt. Meer weten? Check onze FAQ.