Altijd al voor een bekende luchtvaartmaatschappij willen werken? Start dan als fulltime KLM klantenservice medewerker in Amsterdam!
Ready for Take Off?
Yes, there you go! 12 februari kan jij al starten als fulltime KLM klantenservice medewerker in Amsterdam. Deze functie is niet zomaar een klantenservice functie, maar jij gaat werken voor het loyaliteitsprogramma Flying Blue. Dit houdt in dat jij trouwe KLM-reizigers gaat helpen met vragen over boekingen met Airmiles, vluchten, bagage, maar bijvoorbeeld ook over upgrades en bijzondere verzoeken ("Mag ik mijn drumstel inchecken?"). Jij hebt overal een antwoord op en doet je uiterste best om oplossingen te vinden.
Training Period
KLM hecht veel waarde aan een goed inwerkingsproces. Daarom krijg jij gedurende 8 weken een fulltime betaalde training. Hierin leer je alles over de reserverings- en CRM (customer relationship management)-systemen. Deze vindt plaats op het kantoor in Amsterdam-West. De training is van maandag t/m vrijdag van 9.00 - 17.30 uur.
Working Schedule
Flexibel ingesteld? Dan past deze job bij jou! De klantenservice is namelijk maandag t/m zondag geopend van 08.00-20.00 uur, dus weekenden en avonden kunnen onderdeel van jouw rooster zijn. 4 weken van tevoren wordt het rooster bekend gemaakt. Je zult 3 weken worden ingedeeld op basis van je voorkeur en de 4e week bestaat uit een 'flexweek'. Dit betekent dat je kunt worden ingepland waar nodig, in plaats van je eigen opgegeven voorkeur.
Deze functie is voor minimaal 32 uur per week, maar fulltime is ook mogelijk.
Ben jij de perfecte kandidaat voor deze vacature en voldoe je aan de eisen? Klik dan op de knop 'Solliciteer direct!' en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!
Vul in waar je vergelijkbare vacatures zoekt en vergeet je e-mailadres niet!
We heten wel YoungCapital, maar iedereen is even welkom. Ook als je al wat meer ervaring hebt. Meer weten? Check onze FAQ.