Helaas, deze vacature is niet actief.

Word fulltime administratief medewerker bij ABN Amro in Zwolle

Wil jij je carrière een boost geven? Start dan fulltime administratief medewerker bij ABN Amro in Zwolle, Amsterdam, Rotterdam of Eindhoven!

32 - 40 uur per week
Tussen €18,00 en €18,50 per uur

Wat ga je doen?

Als administratief medewerker ondersteun je de Private Bankers, Beleggers en Assistenten van ABN Amro MeesPierson op operationeel gebied en draag je bij aan een excellente bediening van onze klanten. 

 

Jij bent energiek, krachtig en gaat zelfstandig te werk!
Daarbij houd je van afwisseling en kun je goed zelfstandig en in teamverband werken. Krijg jij er energie van om ondersteuning te bieden aan de salesafdeling en heb je oog voor detail? ABN Amro zoekt jou!

 

Jouw afdeling en werklocatie
Business Support is een nieuwe afdeling in opbouw binnen Private Banking. Naast het uitvoeren van de werkzaamheden mag je meebouwen en meedenken over hoe we de activiteiten het best kunnen uitvoeren en hoe de medewerkers het werk zo goed en efficiënt mogelijk kunnen doen. Jij zorgt dus voor (administratieve) operationele processen, optimalisatie en een goede risicobeheersing. 

ABN Amro is op zoek naar versterking voor de vestigingen in Zwolle, Amsterdam, Rotterdam en Eindhoven. 

 

Wat ga je doen?
Als administratief medewerker help je klanten met de afwikkeling van de opdrachten. Er zijn binnen elk team van Business Support drie verschillende aandachtsgebieden: Client Support, Event Support en Process Support. We zoeken nu vooral medewerkers Client Support. Verantwoordelijkheden waar je aan kunt denken:

  • Het verwerken van alle operationele en administratieve opdrachten voor de klanten uit jouw regio of speciale segmenten van Private Banking NL;
  • Zorg dragen voor uniformiteit en de optimalisatie van operationele/administratieve (support)activiteiten, waarbij Operational Excellence en standaardisatie van de dienstverlening kundig, betrouwbaar en zo efficiënt mogelijk is;
  • Het voldoen aan de interne eisen, wet- en regelgeving op het gebied van risico’s en compliance om de licence to operate te behouden;
  • De beheersing van de risico’s op de (administratieve) operationele processen binnen Business Support.

Beschik jij daarnaast over ruime ervaring binnen de financiële dienstverlening? Dan kom ik graag in contact met jou!

Wat wij bieden

  • Een salaris vanaf € 16,00 per uur op basis van werkervaring;
  • Een dienstverband van 32-40 uur bij ABN Amro;
  • Een functie waarbij je hybride kunt werken;
  • Een thuiswerkvergoeding van € 3 per dag en internetvergoeding van € 25 per maand.
  • De mogelijkheid om je WFT basis binnen 3 maanden na start te behalen.

Wat wij vragen:

  • Minimaal hbo werk- en denkniveau;
  • Je hebt al enige tijd werkervaring, of een aantal stages gelopen, in de financiële dienstverlening;
  • Je hebt een uitstekende Nederlandse taalvaardigheid.
  • Je kunt goed schakelen tussen computersystemen;

Solliciteren

Ben jij de perfecte kandidaat voor deze vacature en voldoe je aan de eisen? Klik dan op de knop 'Solliciteer direct!' en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!

Extra informatie

Status
Inactief
Opleidingsniveaus
MBO, HBO, Universiteit
Plaats
Zwolle, Eindhoven, Amsterdam, Rotterdam
Werkuren per week
32 - 40
Dienstverbanden
Thuiswerk
Salarisindicatie
Tussen €18,00 en €18,50 per uur
Verantwoordelijk voor
Ondersteuning op operationeel gebied

Amsterdam | Eindhoven | Rotterdam | Zwolle | Stage accountancy | Administratieve stage | Thuiswerk | MBO | HBO | Universiteit

We heten wel YoungCapital, maar iedereen is even welkom. Ook als je al wat meer ervaring hebt. Meer weten? Check onze FAQ.