Ben je komende zomer op zoek naar een baan als administratief medewerker? Start dan als tijdelijk parttime administratief medewerker in Uitgeest.
Als tijdelijk parttime administratief medewerker in Uitgeest ga jij aan de slag voor een van de grootste specialisten in liften. Binnen een klein team zorgt deze organisatie voor het plaatsen, onderhouden en renoveren van liften in de regio Noord-Holland. Hier staat de tevreden klant op nummer een en daar werkt het gehele team naartoe.
De werkzaamheden
Binnen het bedrijf is er een nieuw IT-systeem geïmplementeerd, dit zorgt voor veel administratief werk. Daarom zoeken we jou om de administratieve afdeling te ondersteunen. Jouw taken zullen onder andere zijn: tickets overzetten naar het nieuwe systeem en werkvoorbereiders administratief ondersteunen.
Wil je ervaring opdoen op administratief gebied en ben je een harde werker? Lees dan verder.
In wat voor team kom ik terecht en welke werksfeer heerst er?
Je werkt in een klein, hecht en enthousiast team van 8 mensen. Er hangt een informele sfeer op de werkvloer en de lijntjes zijn kort. Het bedrijf is groeiend en staat altijd open voor jouw ideeën en initiatieven.
Werkdagen en werktijden
Het gaat om een functie voor de komende 1 a 2 maanden voor 24-38 uur per week (fulltime werken is dus ook mogelijk). Werktijden en dagen zijn in overleg, jouw voorkeur kun je aangeven!
Dit klinkt allemaal wel héél goed, toch?! Twijfel niet, solliciteer direct en wie weet werk jij dan binnenkort bij dit toffe bedrijf.
Ben jij de perfecte kandidaat voor deze vacature en voldoe je aan de eisen? Klik dan op de knop 'Solliciteer direct!' en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!
Werken om de hoek? #indebuurt
Vul in waar je vergelijkbare vacatures zoekt en vergeet je e-mailadres niet!
We heten wel YoungCapital, maar iedereen is even welkom. Ook als je al wat meer ervaring hebt. Meer weten? Check onze FAQ.