Helaas, deze vacature is niet actief.

Start als parttime administratief medewerker in Uitgeest

Kan je goed prioriteiten stellen, werk je secuur en heb je administratieve ervaring? Start dan als parttime administratief medewerker in Uitgeest.

24 - 38 uur per week
Tussen €2.800 en €3.500 Per maand

Wat ga je doen?

Als parttime administratief medewerker in Uitgeest ga jij aan de slag voor een van de grootste specialisten in liften. Binnen een klein team zorgt deze organisatie voor het plaatsen, onderhouden en renoveren van liften in de regio Noord-Holland. Hier staat de tevreden klant op nummer een en daar werkt het gehele team naartoe. 

De werkzaamheden
De klussen en projecten die worden opgepakt en uitgevoerd door dit bedrijf moeten administratief worden ondersteund. Dit maakt veel werk en jij bent de aangewezen persoon om dit secuur en nauwkeurig aan te pakken. De afdelingen die je administratief ondersteunt zijn de planners, werkvoorbereiders en verkopers. Een greep uit jouw werkzaamheden:

  • Installatie- en klantgegevens up-to-date houden;
  • Storingen aannemen en doorzetten naar de buitendienst;
  • Eenvoudige offertes nabellen;
  • Het verzorgen van de verkoopadministratie;
  • Voorraad bijhouden;
  • Je draagt verbetervoorstellen aan om zaken te vereenvoudigen en overlegt dit met de directie.

Het is een baan met veel afwisseling en uitdaging. Kan jij secuur werken, meerdere ballen hoog houden en ben je een ster in prioriteiten stellen? Dan zoeken wij jou! 

In wat voor team kom ik terecht en welke werksfeer heerst er?
Je werkt in een klein, hecht en enthousiast team van 12 mensen. Er hangt een informele sfeer op de werkvloer en de lijntjes zijn kort. Het bedrijf is groeiend en staat altijd open voor jouw ideeën en initiatieven. 

Werkdagen en werktijden
Het gaat om een functie voor lange termijn voor 24-38 uur per week (parttime werken is dus ook mogelijk). Werktijden en dagen zijn in overleg, jouw voorkeur kun je aangeven! Eenmaal ingewerkt is het mogelijk om hybride te werken. Dit houdt in: deels werken vanuit huis en deels werken op het kantoor in Uitgeest. 

Dit klinkt allemaal wel héél goed, toch?! Twijfel niet, solliciteer direct en wie weet werk jij dan binnenkort bij dit toffe bedrijf.

Wat wij bieden

  • Brutomaandsalaris van € 2.800,- - € 3.500,- per maand (o.b.v. 38 uur en ervaring);
  • Je komt te werk in een klein enthousiast team;
  • Je bent onderdeel van een snelgroeiende organisatie;
  • De mogelijkheid om hybride te werken;
  • Afwisselende baan met veel uitdaging.

Wat wij vragen:

  • Minimaal hbo werk- en denkniveau;
  • Affiniteit met techniek? Dan sta je 1-0 voor;
  • Minimaal 3 jaar relevante administratieve werkervaring;
  • Je bent communicatief sterk, werkt nauwkeurig en kan prioriteiten stellen.

Solliciteren

Ben jij de perfecte kandidaat voor deze vacature en voldoe je aan de eisen? Klik dan op de knop 'Solliciteer direct!' en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!

Extra informatie

Werken om de hoek? #indebuurt

Status
Inactief
Opleidingsniveaus
Middelbare school, HBO, Universiteit
Plaats
Uitgeest
Werkuren per week
24 - 38
Salarisindicatie
Tussen €2.800 en €3.500 Per maand
Verantwoordelijk voor
Administratief ondersteunen van de planners, werkvoorbereiders en verkopers

Uitgeest | Administratieve stage | Middelbare school | HBO | Universiteit

We heten wel YoungCapital, maar iedereen is even welkom. Ook als je al wat meer ervaring hebt. Meer weten? Check onze FAQ.