Helaas, deze vacature is niet actief.

Alerting Manager / Assistent PM VA&B PBNL I in Amsterdam

In het... Wil jij vanuit het hart van het Investment Centre NL een bijdrage leveren aan de beleggingsportefeuilles van onze beleggingsadvies klanten? Ben jij de spin in het web tussen het Global Investment Centre, team...

Beschrijving

In het kort

Wil jij vanuit het hart van het Investment Centre NL een bijdrage leveren aan de beleggingsportefeuilles van onze beleggingsadvies klanten? Ben jij de spin in het web tussen het Global Investment Centre, team Investment Management, het kantorennet en onze klanten? Waar denk jij aan bij een volgende stap? Maak werk van je doelen en ontwikkel je zowel professioneel als persoonlijk. Vertel ons jouw verhaal. Wij zijn benieuwd!
 

Hoe ziet jouw dag eruit?

ABN AMRO MeesPierson Investment Centre is er voor klanten die graag hun eigen beleggingsbeslissingen nemen maar wel geadviseerd willen worden door een adviseur. Onze afdeling verstrekt klanten alle benodigde informatie voor het nemen van de juiste beleggingsbeslissingen. Daarnaast ondersteunen wij onze adviseurs met het adviseren van de klant. Je dag begint met een dagstart samen met het Investment Management team. Er wordt besproken wat er op de financiële markten gaande is en of er naar aanleiding van deze bewegingen berichten uit moeten richting onze klanten en adviseurs. Het Investment Management team schakelt met de specialisten van het Global Investment Centre om de berichten te schrijven terwijl jij in afwachting alvast de voorbereidingen treft in de Alerting Tool. Je maakt de klantselectie zodat de juiste klanten het bericht ontvangen, je stelt de mail of brief op voor deze klanten en maakt een CRM taak aan voor de adviseur om opvolging te geven aan dit bericht. 

Ook meet jij de opvolging van voorgaande berichten uit. Zijn de taken afgerond en heeft de klant daadwerklijk onze adviezen opgevolgd? Gedurende de dag ben je een vraagbaak voor de salesorganisatie op het gebied van beleggen. Je weet de adviseurs spoedig te voorzien van de juiste antwoorden zodat zij de klant optimaal te woord kunnen staan. Daarnaast maak je iedere vrijdag de nieuwsbrief beleggen voor meer dan 80.000 klanten en plaats je dagelijkse beurstrends op de ABN AMRO website.
 

Werkomgeving

Werken bij ABN AMRO betekent nog beter worden in wat je doet. Wij begrijpen klanten, vertalen hun ambities naar gemeenschappelijk succes en verdienen zo vertrouwen. We willen dat onze klanten onze producten begrijpen. Dat betekent dat we soms 'nee' verkopen als het risico van een product voor een klant te groot is. Klantbelang is ook: een overzichtelijk productaanbod bieden. En: helder communiceren. Bankieren is ons vak, de wereld onze uitdaging. Over een totaal beheerd vermogen van 30 miljard, voert het Investment Centre NL voor klanten het beheer van hun beleggingsportefeuilles. Vermogensbeheer kent verschillende producten die aangemerkt worden als standaard mandaten. Daarnaast kunnen grotere klanten, onder ‘special mandates’, een eigen mandaat samenstellen, ingericht naar de specifieke wensen van de klant. Marktontwikkelingen en trends nodigen uit tot innovatie, bijvoorbeeld met DPM Next en op het gebied van duurzaam beleggen en online proposities. De afdeling is een afdeling met professionals, die verantwoordelijk zijn voor alle activiteiten in
beleggingsketen. Tot de kernactiviteiten van de afdeling behoren onder andere het acquireren en bedienen van klanten uit het topsegment (> EUR 2,5 miljoen), vertaling van besluiten van het Global Investment Committee naar de Nederlandse beheer- en adviesportefeuilles, portfolio implementatie, alerting en de administratieve behandeling van vermogensbeheercontracten. Binnen Vermogensbeheer speelt 1e lijn risk management een belangrijke rol. Dit komt mede tot uiting in het handhaven van de ISAE 3402 certificering. Je gaat werken in het Implementatie & Alerting team. (Portfolio) Implementatie en Alerting bestaat uit 18 professionals die zich bezig houden met vermogensbeheer en beleggingsadvies producten die aan de klant worden aangeboden. Wij investeren in kennis en ervaring maar ook in persoonlijke ontwikkeling. Wij delen graag onze kennis. Er worden op de afdeling, maar ook binnen en buiten de bank, veel kennissessies georganiseerd. Het Alerting & Implementatieteam is een enthousiaste, kennis gedreven afdeling waar naast werken ook ruimte is voor intellectuele ontwikkeling. Daarnaast proberen we een ontspannende sfeer te creëren. Dit uit zich onder andere in borrels, teamuitjes etc..

Je profiel

Je bent een teamspeler die geïnteresseerd is in beleggen en communicatie. In je werkzaamheden weet je tot de kern te komen zonder het overzicht uit het oog te raken. Je bent leergierig en secuur. Daarnaast beschik
je over een gezonde dosis humor.
• HBO/WO opleiding, voorkeur voor een economische danwel communicatie richting
• Je hebt affiniteit met financiële markten en beleggingsconcepten.
• Handig met MS Office(met name Excel) en neemt snel nieuwe software tot je
• Je bent communicatief sterk en bondig en helder (mondeling en schriftelijk) te communiceren (Nederlands en Engels).
• Kennis van wet- en regelgeving, procedures omtrent risicobeheersing en compliance, inclusief monitoring en controle.

Wij bieden

Een uitdagende omgeving met een goede work-life balance waarin je de kans krijgt jezelf verder te ontwikkelen zowel inhoudelijk op het gebied van Beleggen en IT als op persoonlijk vlak. Bij ABN AMRO zetten we onze kennis, kunde en ons netwerk in voor klanten. Zodat zij op basis van verantwoorde beslissingen hun doelen kunnen bereiken. In Nederland en daar buiten. Hierbij staat klantbelang altijd voorop. We willen dat klanten onze producten begrijpen en verkopen soms 'nee' als het risico van een product voor een klant te groot is. Klantbelang is ook: helder communiceren en slimme oplossingen bedenken die echt het verschil maken. Dat is ons doel.

  • Wij bieden je de vrijheid om het beste uit jezelf te halen, flexibel te werken en veel ruimte om te groeien
  • Wij helpen je om fit & vitaal te blijven
  • Een bruto maandsalaris tussen EUR 2800 en EUR 3.950 op basis van een 36-urige werkweek
  • Een aanvullend benefit budget van 11%, waarmee je flexibel arbeidsvoorwaarden kunt kopen
  • Een persoonlijk ontwikkelbudget van € 1.000 per jaar
  • Een OV-jaarabonnement of vervoersbudget, afhankelijk van de functie
  • Een goede pensioenregeling

Extra informatie

Status
Inactief
Plaats
Amsterdam
Dienstverbanden
Stage

Amsterdam | Stage accountancy | Stage

We heten wel YoungCapital, maar iedereen is even welkom. Ook als je al wat meer ervaring hebt. Meer weten? Check onze FAQ.