Helaas, deze vacature is niet actief.

Business Developer Pensioenen in Amsterdam

In het... Pensioen is klantzorg nummer 1. Wij houden ons bezig met alle ins en outs rondom Fiscaal Sparen en Beleggen voor aanvullend pensioen. Onze producten zijn niet de meest gemakkelijke, maar wel de meest uitdagende...

Beschrijving

In het kort

Pensioen is klantzorg nummer 1. Wij houden ons bezig met alle ins en outs rondom Fiscaal Sparen en Beleggen voor aanvullend pensioen. Onze producten zijn niet de meest gemakkelijke, maar wel de meest uitdagende binnen het Retail assortiment. 

Ben jij een praktische, hands-on developer met kennis en ervaring op het vlak van processen en wil jij met jouw ervaring meewerken aan het verder ontwikkelen van onze klantoplossingen? Stuur ons dan je CV en motivatie.
 

Je werk

Onze thuisbasis is Amsterdam (Gustav Mahlerlaan). Je komt te werken in het Value Proposition Block, dat samenwerkt met meerdere delivery blocks. Je belangrijkste taak is het managen en door ontwikkelen van onze processen, producten en dienstverlening. 
Op dit moment werkt het block aan de ontwikkeling van een online fiscaal beleggen propositie en aan en realiseren we online dienstverlening middels de implementatie van een nieuw IT landschap. Daarnaast werken we in teamverband aan de doorontwikkeling van onze bestaande producten en proposities en werken we aan proces- en productbeschrijvingen in het kader van de migratie naar het nieuwe IT landschap. We maken steeds meer gebruik van data voor de optimalisatie van onze producten en processen. Daarnaast zijn we samen met het team  eindverantwoordelijk voor de totale interne en externe communicatie van onze producten waarbij we intensief samenwerken met de teams van marketing en e-commerce. Aan al deze zaken zul jij een bijdrage gaan leveren. 

Werkomgeving

Je werkt met 7-9 collega's in een zelf organiserend, multidisciplinair Agile team (block Individual Pensions) binnen het Grid Wealth. Buiten dit Grid werk je intensief samen met onze stakeholders zoals de tweede lijn (o.a. legal, compliance, tax), operations, marketing, de sales organisatie en digital banking en natuurlijk IT.. 
 

Je profiel

Je bent een energieke, ondernemende en creatieve persoon die passie heeft voor het ontwikkelen van nieuwe proposities in een digitaal landschap. Het creëren van klantwaarde is je primaire drive. Je wilt een voortrekkersrol nemen om de proposities van het block (verder) te ontwikkelen en te vernieuwen. Continue verbeteren is jou op het lijf geschreven. Je bent oplossingsgericht, communicatief sterk en leergierig.

De werkzaamheden zijn vaak organisatorisch van aard. Het is belangrijk dat je pragmatisch, analytisch en communicatief sterk bent. Je stemt veel af met andere afdelingen binnen de bank en je moet constant afwegen of wat je doet ook de meeste waarde oplevert. Je hebt de assertiviteit en het doorzettingsvermogen om in een grote organisatie als ABN AMRO verandering te realiseren en je verzamelt de juiste mensen om je heen die je daartoe in staat stellen. Je bereikt gestelde doelen in samenwerking met collega’s, binnen en buiten het grid. Je bent een echte verbinder. 

Denk je dat je bij ons past? Check je profiel!

•    Universitair werk- en denkniveau (minimaal afgeronde hbo-opleiding)
•    Kennis en ervaring rondom processen en de vastlegging daarvan
•    Ervaring met het ontwikkelen en implementeren van customer journeys
•    Ervaring met het gebruik van data voor procesoptimalisatie
•    Aantoonbare ervaring met online-dienstverlening
•    Een stevige persoonlijkheid met goede communicatievaardigheden (zowel in woord als geschrift) 
•    Een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal 
•    Kennis van pensioenproducten en/of beleggen is mooi meegenomen maar niet strikt noodzakelijk

Wij bieden

•    Een leuke afwisselende baan in een gedreven team waarbij veel aandacht is voor het verbeteren van producten en processen.
•    Je krijgt de kans om je zowel op persoonlijk vlak als op de inhoud verder te ontwikkelen. 
•    Hybride werken? Zeker. We bieden goede faciliteiten voor flexibel werken vanuit huis.
•    Een jaarsalaris inclusief 8% vakantiegeld tussen Euro 42.732,- en Euro 61.042,- o.b.v een 36-urige werkweek.
•    Een aanvullend benefit budget van 11%, waarmee je flexibele arbeidsvoorwaarden kunt kopen
•    Een persoonlijk ontwikkelbudget van € 1.000,- per jaar, voor 2022 is dit eenmalig  € 1.500,-
•    Een OV-jaarabonnement
•    Een goede pensioenregeling
•    En wij helpen je om fit & vitaal te blijven.
 

Extra informatie

Status
Inactief
Plaats
Amsterdam
Dienstverbanden
Stage

Amsterdam | Stage accountancy | Stage

We heten wel YoungCapital, maar iedereen is even welkom. Ook als je al wat meer ervaring hebt. Meer weten? Check onze FAQ.