Helaas, deze vacature is niet actief.

Marketing Data Analist E-commerce in Amsterdam

In het... Binnen de Client Unit Personal & Business Banking van ABN AMRO zij we voor het E-commerce en Engagement team Know Your Client / Data Quality op zoek naar een Marketing Data Analist E-commerce. Je... Jij bent samen met...

Beschrijving

In het kort

Binnen de Client Unit Personal & Business Banking van ABN AMRO zij we voor het E-commerce en Engagement team Know Your Client / Data Quality op zoek naar een Marketing Data Analist E-commerce.

Je werk

Jij bent samen met de andere data analisten verantwoordelijk voor alle campagnes die aan Retail klanten worden verstuurd in het kader van KYC. 
Alle campagnes worden via Selligent verstuurd, we zitten nog volop in de migratie naar Selligent (huidige campagne omgeving is SAS-CI). De Marketing Data Analist is binnen het team verantwoordelijk voor het bouwen van deze campagnes. 

Een greep uit je taken:
•    Je ontwikkelt, implementeert en onderhoudt doelgroepselecties
•    Je bouwt, onderhoudt, innoveert en optimaliseert campagnes
•    Je voert rapportages, evaluaties en analyses uit
•    Het identificeren en onderzoeken van kansen

- in het kader van de doelstellingen van het eigen team
- ter ondersteuning van bredere onderwerpen binnen e-commerce en engagement (bv mobile first)
-ter onderbouwing van bepaalde business wensen

•    Samenwerking met analisten uit andere teams om één data waarheid te borgen; 

Werkomgeving

Bij Customer & Digital Engagement (CDE) bedenken en bouwen we de online winkel van ABN AMRO. Vanuit de overtuiging dat bankieren altijd makkelijker en persoonlijker kan, ontwikkelen we oplossingen die klanten meer regie over hun bankzaken geven. En daar kun jij bij helpen! 

De verantwoordelijkheid van het E-commerce en Engagement team Know Your Customer is ervoor te zorgen dat we continue in contact blijven met onze klanten om ervoor te zorgen dat de vanuit wetgeving de benodigde klantdata op orde blijft. Dit doen we door het uitvoeren en vragen van periodieke data checks aan al onze Retail klanten.

Het e-commerce & engagement team KYC is een multidisciplinair team, waarin je alle expertises om je heen hebt om ideeën van A tot Z uit te werken. Denk aan een (digital) marketeer en customer journey specialist, copywriter, optimalisatiespecialist en dataspecialisten. 
Het is een relatief nieuw team binnen een nieuwe discipline die we nog volop aan het bouwen en ontwikkelen zijn. 

Je profiel

Je bent servicegericht, creatief, kritisch en zorgvuldig. Je voert niet enkel uit, maar denkt graag actief mee vanuit de doelen van het bedrijf en die van het team. Jouw drive is om in een concurrerend online speelveld het verschil te maken. Ook begrijp je goed stakeholdermanagement in een veranderende omgeving en neem je je collega’s mee in een servicegerichte en data-driven werkwijze.
Je bent een zelfstarter die zijn/haar eigen weg snel weet te vinden binnen een complexe organisatie. 

Check je profiel:
•    Ervaring met SQL, Databricks, Adobe; 
•    Ervaring met Python & R Studio is een pre; 
•    Ervaring met dashboarding (PowerBI / Microstrategy);
•    Ervaring met campagnemanagement tooling & Selligent ervaring is een pre; 
•    Academisch werk- en denkniveau, met minimaal 5 jaar ervaring binnen een E-commerce omgeving;
•    Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal. 

Wij bieden
  • Wij bieden je de vrijheid om het beste uit jezelf te halen, flexibel te werken en veel ruimte om te groeien
  • Wij helpen je om fit & vitaal te blijven
  • Een aanvullend benefit budget van 11%, waarmee je flexibel arbeidsvoorwaarden kunt kopen
  • Een persoonlijk ontwikkelbudget van € 1.000 per jaar
  • Een OV-jaarabonnement of vervoersbudget, afhankelijk van de functie
  • Een goede pensioenregeling

Extra informatie

Status
Inactief
Plaats
Amsterdam
Dienstverbanden
Stage

Amsterdam | Stage accountancy | Stage

We heten wel YoungCapital, maar iedereen is even welkom. Ook als je al wat meer ervaring hebt. Meer weten? Check onze FAQ.