Helaas, deze vacature is niet actief.

Head of Digital Channels & Core Payments in Diemen

In het... Ben jij de innovatieve en commercieel sterke collega die ICS in de nieuwe organisatie verder gaat helpen? Als Head of Digital Channels & Core Payments ben je met jouw team verantwoordelijk voor alle digitale kanalen van ICS....

Beschrijving

In het kort

Ben jij de innovatieve en commercieel sterke collega die ICS in de nieuwe organisatie verder gaat helpen? Als Head of Digital Channels & Core Payments ben je met jouw team verantwoordelijk voor alle digitale kanalen van ICS. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de introductie van nieuwe Credit proposities, de relaties met Mastercard en Visa én zet je met jouw team een Open Banking strategie op de kaart en maak je onderdeel uit van het Customer &Business Solutions Management team.

De uitdaging is groot aangezien ICS middenin een digitale transformatie zit. Hierdoor heb je zowel oog voor de winstgevendheid, customer experience en performance van onze huidige kanalen en producten maar kijk je ook naar de toekomst van ons nieuwe IT platform.

Jouw werkomgeving

Jij gaat in deze rol een bijdrage leveren aan de verbetering en ontwikkeling van Customer & Business Solutions, vanuit jouw specifieke afdeling en jouw rol als MT lid binnen C&BS, binnen Digital Channels & Core Payments, heb je een grote verantwoordelijkheid aangezien je met jouw team alle digitale kanalen beheert. Daarnaast bouw je nieuwe credit proposities over verschillende klantgroepen heen. Nieuwe ontwikkelingen en technologieën zijn bekend want je bent en blijft up-to-date zodat je continu kunt innoveren en optimaliseren. 

Om jouw team effectief te laten functioneren, stimuleer jij de autonomie en zelfsturende ontwikkeling van de medewerkers. Je zorgt hierbij voor samenhangende activiteiten door autonomie op het juiste niveau te beleggen en ondersteunen.  Jouw team bestaat uit Product Managers, Customer- en User Experience Specialisten en Product Owners. Zoals eerder gezegd focussen zij zich op vier verschillende deelgebieden te weten: Digital Channels, Credit, Payments & Card Schemes en Open banking. 

Jouw portfolio management bestaat uit het up-to-date zijn van de digitale ontwikkelingen rondom betalen, inzicht en affinitieit met de consumptief kredietmarkt, kennis en ervaring met  en de producten en distributie van jouw grid, inclusief de financiële onderbouwing.  Zo analyseer je kosten- en opbrengstenstructuur van bestaande en nieuwe producten en diensten, en stuur je continu aan op het optimaliseren van de marge. Daarbij is je drijfveer om op een verantwoorde manier krediet te verstrekken en stel je altijd het klantbelang centraal. Voor het overige geef je leiding aan en coach je medewerkers. Je zorgt voor een open en transparante cultuur van kennisdeling en vertrouwen. 

Jouw werk

Customer & Business Solutions is verantwoordelijk voor het ontwikkelen, verbeteren, beheren en vermarkten van producten en diensten en IT-oplossingen, conform de strategie en architectuur van ICS en de behoeften/ profiel van de klant en organisatie. Het doel is het verhogen van marktaandeel en winstgevendheid van moderne betaalproducten en diensten op zowel korte als lange termijn op een maatschappelijk verantwoordelijke wijze en het optimaal faciliteren van de bedrijfsvoering met IT. 

Jouw profiel
  • HBO/WO werk en denkniveau;
  • Minimaal 10 jaar ervaring in soortgelijke functie bij retail, financiële of vergelijkbaar commercieel bedrijf;
  • Aantoonbare ervaring en behaalde resultaten met het ontwikkelen van nieuwe digitale (krediet) producten en diensten inclusief IT oplossing;
  • Je bent marktgericht en bekend met de nieuwste internationale (markt)ontwikkelingen;
  • Daarnaast heb je gedegen kennis van relevante wet- en regelgeving;
  • Goede stakeholdersmanagement vaardigheden, aanspreekpunt voor diverse partijen; binnen en buiten ICS, bijvoorkeur ook op het gebied van Consumptief Krediet;
  • Je bent resultaatgericht , toont initiatieven en durft beslissingen te nemen; 
  • Je hebt ervaring in coachend leiderschap in een veranderende (werk)omgeving;
  • Ervaring met het opzetten van een grid en agile teams in agile omgeving;
  • Goede kennis van zowel de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Affiniteit en ervaring met consumptief krediet marktsegment.
Wij bieden

Voor onze medewerkers wil ICS een goede werkgever zijn. Omdat er een excellente dienstverlening van je gevraagd wordt, mag je ook veel van ons verwachten. Werknemers binnen ICS ervaren een zeer prettige werksfeer en voelen zich sterk verbonden met de organisatie. Kom je bij ons werken, dan bieden we je:

•    Een bruto jaarsalaris tussen €90.000,-  en € 120.000,-(salarisschaal 12/13) op basis van 36 uur per week, dit is uiteraard afhankelijk van relevante werkervaring; 
•    Het bruto jaarsalaris is inclusief Benefit Budget (11%), vakantietoeslag en 13e maand;
•    Aandacht voor jouw persoonlijke ontwikkeling;
•    De vrijheid en flexibiliteit om het beste uit jezelf en je werkdag te halen;
•    Thuiswerken behoort tot de mogelijkheden en is onderdeel van het nieuwe hybride werken;
•    De mogelijkheid om de keuze te maken tussen reiskostenvergoeding of een NS Businesscard;
•    Bij indiensttreding krijg je een laptop en een telefoon;
•    Onze pensioenregeling is aangesloten bij het ABN AMRO Pensioenfonds.

Een assessment kan onderdeel uitmaken van de sollicitatieprocedure. 

Extra informatie

Status
Inactief
Plaats
Diemen
Dienstverbanden
Stage

Diemen | Stage accountancy | Stage

We heten wel YoungCapital, maar iedereen is even welkom. Ook als je al wat meer ervaring hebt. Meer weten? Check onze FAQ.