In het... Ben jij een creatieve aanpakker, die bezig is met de wereld om zich heen? Die snel handelt, maar ook verder denkt en slimme verbindingen legt? Voor wie de wereld van digitale communicatie weinig geheimen heeft?...
Ben jij een creatieve aanpakker, die bezig is met de wereld om zich heen? Die snel handelt, maar ook verder denkt en slimme verbindingen legt? Voor wie de wereld van digitale communicatie weinig geheimen heeft? Lees dan vooral even verder.
Bij de afdeling Brand Activation & Events draait alles om het merk ABN AMRO. Via relevante partnerships, bijzondere events en verrassende activaties laten we aan de wereld zien waar onze bank voor staat en gaat. Ons doel: een sterk, positief merk, enthousiaste klanten en trotse medewerkers.
De basis voor dit alles is een rijke sponsorportefeuille, gebaseerd op klantbehoefte en naadloos passend bij ons merk. Met mooie partners in de wereld van sport, kunst & cultuur en maatschappelijk betrokken ondernemerschap. En wij zoeken iemand die ons team van Brand Activation Managers komt versterken.
Je werkweek kan er als volgt uitzien. Je werkt samen met een activatie manager aan de ontwikkeling van de campagne over de Euro Hockey League, maakt een opzet voor onze content jaarkalender en je ontwikkelt nieuwe afleveringen voor onze contentformats. Je schrijft een briefing en overlegt met de marketing afdeling. Je presenteert de uitkomsten van je analyse van een nieuw social media platform aan het team en deelt meteen wat nieuwe creatieve invalshoeken voor offline en online activaties. Je werkt samen met onze collega’s van de Foundation om maatschappelijk impact te maken. En bent aanwezig op onze events, meestal op locatie; dit kan ook in het weekend of in de avond zijn.
Wie zoeken we? Iemand die toe is aan de tweede of derde loopbaanstap. Een echte doener die zaken neerzet. Resultaten boekt. Altijd op zoek is naar de ‘Ja’ en niet snel opgeeft als hij ergens in gelooft. Iemand die zijn roots heeft in sponsoring en/of activatie en hierin aantoonbaar succesvol is. Die de juiste haakjes vindt voor de krachtigste concepten en weet via welke kanalen je een verhaal moet vertellen. Die de laatste trends en ontwikkelingen op de voet volgt en deelt met collega’s. Die het communicatieproces van briefing tot evaluatie in de vingers heeft en het belang van data snapt. Die ideeën intern en extern kan verkopen. En samen met het team partnerships slim en creatief invult door prijswinnende concepten neer te zetten.
Jouw skills:
Vul in waar je vergelijkbare vacatures zoekt en vergeet je e-mailadres niet!
We heten wel YoungCapital, maar iedereen is even welkom. Ook als je al wat meer ervaring hebt. Meer weten? Check onze FAQ.