Helaas, deze vacature is niet actief.

Procurement Specialist in amsterdam

In het... De afdeling Procurement is de centrale inkoop- en leveranciersmanagement afdeling van ABN AMRO, die bij inkoop vraagstukken samenwerkt met de business aan de best mogelijke oplossing voor de bank. Denk hierbij aan het opstellen...

Beschrijving

In het kort

De afdeling Procurement is de centrale inkoop- en leveranciersmanagement afdeling van ABN AMRO, die bij inkoop vraagstukken samenwerkt met de business aan de best mogelijke oplossing voor de bank. Denk hierbij aan het opstellen van de doelstellingen, het doen van een marktverkenning, leveranciersselectie, een tenderproces, onderhandelingen en last but not least, leveranciersmanagement ná de inkoop. Daarnaast benaderen we de organisatie meer en meer proactief met opportunities voor structurele verbeteringen op inkoopvlak, zoals het volledig integreren van duurzaamheid in het inkoopproces. Waar denk jij aan bij een volgende stap? Maak werk van je doelen en ontwikkel je zowel professioneel als persoonlijk. Vertel ons jouw verhaal.

Werkomgeving

Je werkt hybride, in een team met 14 collega’s. Hiërarchisch valt Procurement binnen I&T, onder de CITO. We zijn verantwoordelijk voor de uitvoering van inkooptrajecten, leveranciers-, en contractmanagement, Third Party Risk management en strategisch inkoopadvies. De (interne) stakeholders van Procurement zijn medewerkers van alle entiteiten binnen de bank, inclusief de internationale vestigingen en de dochterondernemingen. De afdeling Procurement bestaat uit circa 70 personen. Wij streven naar een inclusieve werkomgeving, zijn resultaatgericht, risicobewust en hebben een informele cultuur.

Je werk

Procurement is de laatste jaren meer de strategische sparringpartner rol gaan vervullen op het gebied van inkoop- en leveranciersvraagstukken. Zo zijn we naast de gebruikelijke Procurement trajecten, tevens actief betrokken bij partnership verbanden tussen ABN AMRO en externe organisaties. We kennen de markt en zijn op de hoogte van trends en ontwikkelingen die binnen de bepaalde inkoop categorieën spelen en werken aan Regulatory eisen die de toezichthouder aan ons stelt. In deze rol ben je onderdeel van het categorieteam HR, Professional Services, Travel & Market Data. Je zult je met name bezig houden met inkoopprojecten op het gebied van HR. Het geeft jou energie om in samenwerking met de interne stakeholders de beoogde doelen te bereiken met het beste resultaat voor ABN AMRO.

Je profiel

Het team werkt grotendeels zelforganiserend , je krijgt veel ruimte en verantwoordelijkheid ook wordt verwacht dat je deze verantwoordelijkheid neemt. Verder ben je iemand die eenvoudig contact legt en samenwerkingsgericht is. Op proactieve wijze en vanuit een commercieel perspectief onderhoud je contacten binnen én buiten ABN AMRO. Je bent actie-, en resultaatgericht en hebt uitmuntende communicatieve vaardigheden. Je bent in staat om relaties met stakeholders aan te gaan en uit te bouwen. Je kunt je verplaatsen in de belangen en doelstellingen van je stakeholder en bevraagt hen naar hun beweegredenen. Je blijft ook in lastige gesprekken overeind. Daarnaast heb je strategisch inzicht en weet de strategie van ABN AMRO te vertalen naar concrete inkoopactiviteiten. Je beschikt over consultancy skills; analytisch vermogen, oordeelsvorming, de vraag achter de vraag achterhalen en overtuigend communiceren. Je beheerst de nederlandse taal minimaal op B1 niveau in woord en geschrift. Ervaring binnen HR is een pre. WO of HBO werk- en denkniveau; bij voorkeur beschik je over relevante werkervaring (+/- vijf jaar).

Wij bieden

Bij Procurement ontwikkel je soft én hard skills: van gespreksvaardigheden tot kennis van inkoopmethodieken. Daarnaast is er volop ruimte om je te ontwikkelen binnen je functie en ontvang je alles wat je nodig hebt om energiek aan de start te gaan! Je krijgt de vrijheid om het beste uit jezelf te halen, flexibel te werken en bieden we jou veel ruimte om te groeien. We helpen je daarnaast om fit & vitaal te blijven. 

Het bruto jaarsalaris ligt tussen de 48.000,- en 69.000,- euro op basis van 36-urige werkweek. Daarnaast heb je een aanvullende benefit budget van 11%, waarmee je flexibel arbeidsvoorwaarden kunt kopen. ook bieden wij jou een OV-jaarabonnement, een goede pensioenregeling en een persoonlijk ontwikkelbudget van €1.000 per jaar onderdeel van zijn.

Extra informatie

Status
Inactief
Plaats
amsterdam
Dienstverbanden
Stage

Amsterdam | Stage accountancy | Stage

We heten wel YoungCapital, maar iedereen is even welkom. Ook als je al wat meer ervaring hebt. Meer weten? Check onze FAQ.