Helaas, deze vacature is niet actief.

Contractbeheer/Administratief medewerker Logistiek in Amsterdam

Administratief en secretarieel vacature in Amsterdam.

Beschrijving

Ben jij een operationeel contractbeheerder en wil je in een team werken die de aansturing verzorgt van een grote operationele afdeling? Voor een grote onderwijsinstelling in Amsterdam zoeken wij een Contractbeheer/Administratief medewerker!

Wat ga je doen:

Je bent operationeel contractbeheerder van een aantal contracten zoals: meubilair, sanitaire voorzieningen, afval, textielreiniging en nog een aantal kleinere overeenkomsten binnen de afdeling Logistiek.

In deze functie is een nauwe samenwerking en afstemming nodig met de contractmanagers die deze contracten op tactisch niveau managen, alsook met contactpersonen van de leveranciers op operationeel niveau. Je ziet erop toe dat de operationele (prijs- en kwaliteit)afspraken worden nagekomen. Hiervoor voer je op regelmatige basis operationele voortgangsgesprekken met leveranciers. Ook begeleidt je kwaliteitsmetingen en geef je input aan de contractmanagers voor leveranciersbeoordelingen. Je bent eerste aanspreekpunt en je neemt deel aan projecten (bijv. Aanbestedingen) waarbij je optreedt als adviseur of materiedeskundige. Je coördineert acties van meldingen van de Servicedesk en ziet erop toe dat deze op de juiste manier worden belegd en (zelf) worden uitgevoerd.

Op verzoek vraag je bij leveranciers offertes aan voor aanvullende dienstverlening. Je voert administratieve werkzaamheden uit, zoals het maken van looplijsten binnen het afvalproces, controle van bezettingsgraden van onderwijszalen en het beoordelen en administratief afhandelen van facturen.
Je coördineert ook de uitlevering van al het meubilair, coördineert reparaties en onderhoud aan (losstaande) inventaris. Tevens ben je degene die de uitvoering van het Meerjaren Onderhoudsplan (MJOP) Meubilair oppakt.
Voor de afdeling Logistiek ben je verantwoordelijk voor de organisatie van cursussen en trainingen voor al het personeel binnen het team. Daarnaast zet je zaken op papier (van werkinstructies tot aan procesbeschrijvingen en beleidszaken) en ben je lid van het leidinggevend kader binnen een operationele afdeling van in totaal 35 FTE.

Wie zoeken wij:
Essentieel voor deze functie is dat je een servicegerichte instelling hebt. Je bent oplossingsgericht, hebt oog voor detail en je kunt snel schakelen bij (aan)vragen en klachten. Verder maak je je de materie snel eigen, ben je zichtbaar door je proactieve en resultaatgerichte houding. Je bent administratief goed onderlegd en iemand die naar continue verbetering streeft. Je bent een 'teamplayer' en in staat te schakelen en te communiceren op verschillende niveaus.
Naast bovenstaande beschik je over HBO werk- en denkniveau, en heb je minimaal een afgeronde MBO opleiding, bij voorkeur op facilitair of bedrijfskundig gebied. Tevens heb je enige ervaring in een vergelijkbare "spilfunctie" op operationeel niveau in combinatie met administratieve taken. Je beheerst de Nederlandse en Engels taal, zowel mondeling als schriftelijk. Ervaring met geautomatiseerde systemen (SAP, MS-office, Planon) is een pre.

Wat biedt onze opdrachtgever:
Een uitdagende functie bij een maatschappelijk betrokken organisatie. Het salaris bedraagt afhankelijk van opleiding en ervaring op voltijdse basis minimaal €2.700 en maximaal €3.606 (schaal 8) per maand.

Extra informatie

Status
Inactief
Opleidingsniveaus
HBO
Plaats
Amsterdam

Schrijf je nu in!

Wil jij op de hoogte gehouden worden van nieuwe interessante vacatures en altijd binnen 1 muisklik kunnen solliciteren? Schrijf je in als werkzoekende!

DIRECT INSCHRIJVEN

We heten wel YoungCapital, maar iedereen is even welkom. Ook als je al wat meer ervaring hebt. Meer weten? Check onze FAQ.