In het... Over de huizenmarkt staan dagelijks de kranten vol. ABN AMRO werkt hard om comfortabel wonen mogelijk te maken voor haar klanten. Dat doen we door oog voor de mogelijkheden te hebben en onze producten en...
Over de huizenmarkt staan dagelijks de kranten vol. ABN AMRO werkt hard om comfortabel wonen mogelijk te maken voor haar klanten. Dat doen we door oog voor de mogelijkheden te hebben en onze producten en diensten continue te verbeteren.
Bij ABN AMRO Hypotheken Intermediaire Distributie zorgen we dat onafhankelijke hypotheekadviseurs (ofwel het intermediair) goed op de hoogte zijn van de laatste ontwikkelingen en inspireren we hen om vaker voor ABN AMRO te kiezen bij een hypotheekaanvraag voor hun klanten. In ons team Marketing & Communicatie leggen we de lat hoog en werken we, op agile wijze, aan activerende communicatie om de tevredenheid van het intermediair verder te vergroten.
In de functie van Communicatie Adviseur ontwikkel je nieuwe manieren om het intermediair te informeren, inspireren en activeren. Je doet dit zowel via onze online communicatiemiddelen zoals de intermediaire website, Intermediair App en via social media als via nieuwsbrieven en e-mails. Hierin trek je samen met je collega’s op en stem je regelmatig af met je stakeholders/interne opdrachtgevers
Deze rol vervul je binnen ons team Marketing & Communicatie Hypotheken IMD vanuit Amsterdam-Zuidoost.(Hybride werken) Naast dat je verantwoordelijk bent voor een groot deel van onze communicatie, draag je bij aan het bewaken en uitdragen van ons merk. Dit doe je samen met je collega’s zoals een Business Expert Marketing, Communicatie Adviseur, Assortimentsmanager en een CRM Marketeer.
Je werkt binnen de afdeling Portfolio & Marketing van het grid Hypotheken. Onze teams werken op een agile manier. Jouw collega's komen op hun sneakers naar kantoor en voor een snel overleg gaan we vaak in de coffee corner zitten met onze eigen barista's. Nu even niet natuurlijk. Dan bellen we via Teams met onze camera's aan.
Minimaal HBO werk- en denkniveau.
• HBO-niveau taal-/communicatiekunde en/of School voor Journalistiek.
• Minimaal 3 jaar relevante ervaring binnen een commerciële omgeving.
• Pré: kennis van hypotheken en de hypotheekmarkt.
• Ervaring in zelfstandig werken binnen een agile team
• Kennis van en zeer ruime ervaring met het bewaken van tone of voice/brand voice en huisstijl.
• Pro-actief in het signaleren van verbeterpunten.
Wij bieden
Vul in waar je vergelijkbare vacatures zoekt en vergeet je e-mailadres niet!
We heten wel YoungCapital, maar iedereen is even welkom. Ook als je al wat meer ervaring hebt. Meer weten? Check onze FAQ.