Helaas, deze vacature is niet actief.

Manager Client Integrity & Fraud Risk bij ICS in Diemen

In het... Jij bent goed in het enthousiasmeren van anderen zodat zij het beste kunnen geven. Daar moet je wat mee doen! Binnen ICS Operations zoeken wij een inspirerende manager met een goed gevoel voor stakeholder...

Beschrijving

In het kort

Jij bent goed in het enthousiasmeren van anderen zodat zij het beste kunnen geven. Daar moet je wat mee doen! Binnen ICS Operations zoeken wij een inspirerende manager met een goed gevoel voor stakeholder management en sterke peoplemanagement skills

Je werk

Als Manager Client Integrity & Fraud Risk ben je verantwoordelijk voor een cultuur waarin vertrouwen centraal staat en waarbij professionals zich gestimuleerd voelen om eigen verantwoordelijkheid te pakken. Je draagt actief bij aan een samenwerking met andere collega’s van ICS;

  • Je geeft leiding aan de verschillende fraude afdelingen, Chargeback, CDD/KYC en Transaction Monitoring. Je geeft direct leiding aan ca. 5 teammanagers en indirect aan circa 120 fte. Je hebt inzicht in de groepsdynamica en weet daarmee om te gaan;
  • Je zorgt voor duidelijke kaders binnen jouw teams en vindt het leuk om jouw teammanagers te coachen zodat zij het beste uit zichzelf kunnen halen. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het realiseren van een optimale dienstverlening en aansturing van diverse processen binnen Operations;
  • Je maakt makkelijk verbinding en je bent sterk in het stakeholdersmanagement . Dit bestaat uit het opbouwen en onderhouden van een netwerk van zowel relevante interne en externe stakeholders/partners, voor nu en in de toekomst;
  • Je werkt samen met meerdere interne afdelingen voor het analyseren, monitoren en continu verbeteren van de processen binnen Operations en je toont moed door ook lastige zaken bespreekbaar te maken als dat nodig is;
  • Je draagt bij aan de ontwikkeling en ziet er op toe dat de doelstellingen en het beleid binnen Operations worden nageleefd.

Uiteraard vinden wij het belangrijk dat je up-to-date blijft van de nieuwste ontwikkelingen in het vakgebied en dat je jouw kennis deelt in de organisatie.

Werkomgeving

Bij Operations kom je terecht in het hart van ICS waar geen enkele dag hetzelfde is. Korte communicatielijnen, resultaatgerichtheid en klantgerichtheid kenmerken de unit. De Unit Operations bestaat uit 6 verschillende afdelingen die elk aangestuurd worden door een manager en rapporteren aan de Directeur Operations. Zij komen wekelijks bij elkaar voor een overleg. Autonomie en verantwoordelijkheid nemen voor eigen handelen, vinden we belangrijk en je krijgt alle kansen om te werken aan je persoonlijke ontwikkeling. Wij bieden je de vrijheid om het beste uit jezelf te halen, flexibel te werken en veel ruimte om te groeien.

Er is sprake van nauwe samenwerking tussen de verschillende afdelingen zodat een optimale klantenservice, dienstverlening en veiligheid wordt geborgd en synergiën zoveel mogelijk worden opgezocht.

Je profiel
  • Jij bent een inspirerende manager met uitstekende People management skills;
  • Jij hebt ervaring in coachend leiderschap in een veranderende werkomgeving;
  • Jij hebt ervaring met het opzetten, bouwen en aansturen van multidisciplinaire teams;
    Jij hebt minimaal 5 jaar leidinggevende ervaring bij een financieel of vergelijkbaar commerciële organisatie;
  • Jij heb een bewezen track record in Operational Excellence: verbeteren of bouwen van de optimale klantbeleving en implementatie van veranderprocessen;
  • Jij hebt HBO+/WO werk- en denkniveau; Jij hebt gedegen kennis van fraudebestrijding en WWFT en inzicht in relevante ontwikkelingen binnen het betalingsverkeer.
Wij bieden

In de rol van Manager Client Integrity & Fraud Risk bouw je zeer direct mee aan de nieuwe organisatie. Wij bieden je de vrijheid om het beste uit jezelf te halen, flexibel te werken in een enthousiast team en de ruimte om te groeien. Omdat er een excellente dienstverlening van je gevraagd wordt, mag je ook veel van ons verwachten. Werknemers binnen ICS ervaren een zeer prettige werksfeer en voelen zich sterk verbonden met de organisatie. Kom je bij ons werken, dan bieden we je:

  • Een bruto jaarsalaris tussen € 75.543,- en € 107.913,- (functieschaal 13) op basis van 36 uur per week, dit is uiteraard afhankelijk van relevante werkervaring; 
  • Een aanvullend benefit budget van 11%, waarmee je flexibel arbeidsvoorwaarden kunt kopen;
  • Een vervoersbudget, dit kun je (deels) gebruiken om een zakelijke representatieve leaseauto aan te schaffen. Of voor de aanschaf van een persoonlijke NS-Business Card ov-jaarabonnement;
  • Wij bieden je de vrijheid om het beste uit jezelf te halen, flexibel te werken en veel ruimte om te groeien middels diverse E-learnings en een persoonlijk ontwikkelbudget van € 1.000 per jaar;
  • Wij helpen je om fit & vitaal te blijven middels hoge kortingen bij diverse sportscholen bij jou in de buurt;
  • Een goede pensioenregeling conform CAO ABN AMRO.

Extra informatie

Status
Inactief
Plaats
Diemen
Dienstverbanden
Stage

Diemen | Stage accountancy | Stage

We heten wel YoungCapital, maar iedereen is even welkom. Ook als je al wat meer ervaring hebt. Meer weten? Check onze FAQ.