In het... ABN AMRO wil de Persoonlijke Bank in de Digitale Tijd zijn. Neem jij onze klanten mee in de adoptie van onze digitale kanalen en journeys? ... Bij Customer & Digital Experience (CDX) bedenken,...
ABN AMRO wil de Persoonlijke Bank in de Digitale Tijd zijn. Neem jij onze klanten mee in de adoptie van onze digitale kanalen en journeys?
Bij Customer & Digital Experience (CDX) bedenken, bouwen en runnen we de online winkel van ABN AMRO Retail. Vanuit de overtuiging dat bankieren altijd makkelijker en persoonlijker kan, ontwikkelen we oplossingen die klanten meer regie over hun bankzaken geven. En dat doen ze digital first.
De afdeling E-commerce & Engagement bestaat uit 8 teams en wij zijn Team Digital Channel. Het is onze taak om klanten mee te nemen in de digitale transitie. Wij vermarkten de digitale kanalen van ABN AMRO: de app en zijn functionaliteiten zoals login QR, Google Pay en Apple Pay, Beeldbankieren en andere digitale contactkanalen en de Grip app. Omdat veiligheid belangrijk is voor de adoptie van digital, is dat ook een belangrijk thema voor het team.
We zijn op zoek naar een digitale marketeer die de topics Beeldbankieren, Veilig bankieren en Google/Apple Pay op zich kan nemen. Team Digital Channel is een multidisciplinair team, waarin je alle expertises om je heen hebt om ideeën van A tot Z uit te werken. Denk aan data analisten, copywriters, andere digital marketeers, een journey expert en een visual designer. Daarnaast hebben Beeldbankieren en veilig bankieren ook breder binnen de bank een eigen stakeholderveld waarin jij een belangrijke rol inneemt.
Je bent commercieel, creatief, ondernemend en je snapt exact hoe je klanten online bereikt. JE weet klantinichten te vertalen naar concrete communicatie en journey optimalisaties Je hebt de drive om samen met je collega's resultaten te boeken.
Vul in waar je vergelijkbare vacatures zoekt en vergeet je e-mailadres niet!
We heten wel YoungCapital, maar iedereen is even welkom. Ook als je al wat meer ervaring hebt. Meer weten? Check onze FAQ.