In het... Wij zijn New10, een scale-up in de financiële dienstverlening, geïnitieerd door ABN AMRO. De ambitie van New10: de nieuwe norm in zakelijk financieren neerzetten. De lat op de 10 leggen: New10. We combineren de snelheid en...
Wij zijn New10, een scale-up in de financiële dienstverlening, geïnitieerd door ABN AMRO. De ambitie van New10: de nieuwe norm in zakelijk financieren neerzetten. De lat op de 10 leggen: New10. We combineren de snelheid en innovatiekracht van een fintech, met de kennis en voorwaarden van een bank.
New10 groeit hard en samen met ABN AMRO hebben we grootste plannen. En dus is het belangrijk dat we New10 klaarmaken voor de volgende fase van exponentiële groei. Onze Customer Operations teams spelen een belangrijke rol in deze snelle maar gecontroleerde opschaling. Wil jij daaraan bijdragen? We doen dit graag samen met jou!
Wij zijn Business Processes: een klein team binnen de Customer Operations organisatie, met drie tot op het bot gedreven en getalenteerde professionals die altijd voor de 10 gaan. Business Processes houdt zich primair bezig met het schaalbaarder maken van de klantgerichte en interne processen, om zo de gecontroleerde groei van New10 te ondersteunen. Het is onze missie om te zorgen voor een zorgeloze en moeiteloze service-ervaring voor al onze klanten, zodat zij weer verder kunnen met wat ze het liefste doen: ondernemen.
Kun jij met behulp van design principes nieuwe operationele processen ontwerpen, met focus op self-service en persoonlijk contact wanneer nodig? Kun jij met behulp van datamining en LEAN-methodieken aangeven waar de bestaande processen verbeterd kunnen worden? Kun jij de belangen van het Customer Operations-team bewaken richting senior stakeholders binnen New10 en ABN AMRO? Kun je met je procesmatige skills de interne processen binnen New10 helpen effectiever te maken?
Vul in waar je vergelijkbare vacatures zoekt en vergeet je e-mailadres niet!
We heten wel YoungCapital, maar iedereen is even welkom. Ook als je al wat meer ervaring hebt. Meer weten? Check onze FAQ.