Helaas, deze vacature is niet actief.

Business Process Consultant - New10 in Amsterdam

In het... Wij zijn New10, een scale-up in de financiële dienstverlening, geïnitieerd door ABN AMRO. De ambitie van New10: de nieuwe norm in zakelijk financieren neerzetten. De lat op de 10 leggen: New10. We combineren de snelheid en...

Beschrijving

In het kort

Wij zijn New10, een scale-up in de financiële dienstverlening, geïnitieerd door ABN AMRO. De ambitie van New10: de nieuwe norm in zakelijk financieren neerzetten. De lat op de 10 leggen: New10. We combineren de snelheid en innovatiekracht van een fintech, met de kennis en voorwaarden van een bank.

New10 groeit hard en samen met ABN AMRO hebben we grootste plannen. En dus is het belangrijk dat we New10 klaarmaken voor de volgende fase van exponentiële groei. Onze Customer Operations teams spelen een belangrijke rol in deze snelle maar gecontroleerde opschaling. Wil jij daaraan bijdragen? We doen dit graag samen met jou!

Je werk

Wij zijn Business Processes: een klein team binnen de Customer Operations organisatie, met drie tot op het bot gedreven en getalenteerde professionals die altijd voor de 10 gaan. Business Processes houdt zich primair bezig met het schaalbaarder maken van de klantgerichte en interne processen, om zo de gecontroleerde groei van New10 te ondersteunen. Het is onze missie om te zorgen voor een zorgeloze en moeiteloze service-ervaring voor al onze klanten, zodat zij weer verder kunnen met wat ze het liefste doen: ondernemen.

Kun jij met behulp van design principes nieuwe operationele processen ontwerpen, met focus op self-service en persoonlijk contact wanneer nodig? Kun jij met behulp van datamining en LEAN-methodieken aangeven waar de bestaande processen verbeterd kunnen worden? Kun jij de belangen van het Customer Operations-team bewaken richting senior stakeholders binnen New10 en ABN AMRO? Kun je met je procesmatige skills de interne processen binnen New10 helpen effectiever te maken?

Werkomgeving
  • Je wordt lid van het Customer Operations-team en je werkt nauw samen met het Digital Service- en Customer Experience-team, om processen voor de klant én voor collega’s in het Service Operations Centre zo goed mogelijk in te richten.
  • Je bent verantwoordelijk voor de schaalbaarheid van een aantal kernprocessen in de organisatie. We willen hard groeien en blijven voldoen aan snel veranderende wet- en regelgeving. Jij moet ervoor zorgen dat we deze doelen ondersteunen, met gelijkblijvende operationele kosten – een uitdaging!
  • Continu verbeteren zit ook in jouw bloed. Je monitort de huidige processen met behulp van data-analyses en feedbackloops, zodat we datagedreven de prioriteiten van onszelf en van de productontwikkelteams kunnen bepalen.
  • Je coacht en begeleidt jongere medewerkers om hen te helpen voor die 10 te gaan, door hen inhoudelijk te helpen bij het ontwerpen of verbeteren van processen en hen te helpen to get things done.
  • Het Customer Operations-team is een nieuw team. Je helpt mee aan het aanbrengen van structuur en standaardisering ten behoeve van een effectieve samenwerking, in het team en in de samenwerking met stakeholders zoals productontwikkeling en risk.
Je profiel
  • Je hebt minimaal 5 jaar ervaring in het analyseren en verbeteren van operationele processen.
  • Je hebt aantoonbare analytische skills waarmee je snel tot de kern van een probleem komt.
  • Je bent bedreven in het toepassen van LEAN methodieken en hebt minimaal een Green Belt.
  • Je bent gedreven in Powerpoint, of een soortgelijke tool, waar je met visualisaties zaken begrijpelijk kunt maken en waarmee je snelle besluitvorming kunt faciliteren.
  • Je hebt ervaring met data-analyses en kunt de data zelf (bijv. met SQL) aanpassen en structuren.
  • Werkervaring in snel veranderende en complexe (agile) digitale omgevingen is een pre.
  • Ervaring in (zakelijk) financiële omgevingen is een pre.
  • Ervaring met Salesforce CRM is een pre.
  • Vloeiend in zowel Nederlands als Engels is een vereiste.
Wij bieden
  • De unieke kans om serieuze impact te maken bij een snelgroeiend bedrijf met ambitieuze doelen.
  • Een jonge en diverse organisatie met meer dan 32 verschillende nationaliteiten en kantoor in Amsterdam, in een Spaces gebouw, pal naast het Amstel station, bekijk het hier!
  • Een aanvullend persoonlijk ontwikkelbudget van €1.000 per jaar, dat je vrij mag inzetten voor je ontwikkeling.
  • Veel ruimte en vrijheid voor het bedenken, uitvoeren en implementeren van je eigen ideeën en innovaties.
  • De leukste bedrijfsfeestjes, wekelijkse borrels en een topsfeer in een internationale omgeving.
  • En natuurlijk krijg je een aantrekkelijk salaris, wat tussen de 48.000,- en 68.000,- euro ligt obv 36 uur Excl. 11% benefit budget. 

Extra informatie

Status
Inactief
Plaats
Amsterdam
Dienstverbanden
Stage

Amsterdam | Stage accountancy | Stage

We heten wel YoungCapital, maar iedereen is even welkom. Ook als je al wat meer ervaring hebt. Meer weten? Check onze FAQ.