In het... Wij zetten het belang van onze klant Centraal óók als het tegenzit, want iedereen is potentieel kwetsbaar. Dit doen wij zodat onze klant nu financiële rust en een gezonde financiële toekomst... Jij zit in...
Wij zetten het belang van onze klant Centraal óók als het tegenzit, want iedereen is potentieel kwetsbaar. Dit doen wij zodat onze klant nu financiële rust en een gezonde financiële toekomst heeft
Jij zit in de helikopter die vliegt boven de portefeuilles van zakelijke en particuliere klanten met een betalingsprobleem. Incasso of anders gezegd collections wordt jouw domein. We zoeken een Operational Specialist die achterstandsbeheer kent en begrijpt. Iemand die niet op zoek is naar een baan, maar naar een uitdaging die past in de door hem of haar zelf gestelde doelen om zich zowel professioneel als persoonlijk te ontwikkelen. Want we werken met een kwetsbare klantengroep van ABN AMRO die bijzondere aandacht vraagt en nodig heeft. Binnen het complexe werkveld van compliancy, wet- en regelgeving en beleid vind jij met je team de oplossing. En weet jij met jouw team het collections proces zo in te richten dat zowel het klant- als bankbelang gewaarborgd blijft? Waar denk jij aan bij een volgende stap? Maak werk van je doelen en ontwikkel je zowel professioneel als persoonlijk. Vertel ons jouw verhaal. Wij zijn benieuwd!
Voor deze uitdagende functie ben jij niet zelf in gesprek met klanten, maar zorgt ervoor dat onze collega’s hun werk het beste kunnen doen. In de werkinstructies staat hoe wij klanten behandelen. Jij bent continue bezig om te kijken of het beter kan. Steeds die aansluiting zoeken die van onze afdeling wordt gevraagd door AFM, ECB en natuurlijk de portefeuilleverantwoordelijken. Jij bent de spil binnen het team die verwachtingen van onze stakeholders kan managen en overtreffen. Jij bent in gesprek met onze portefeuillehouders als het gaat om het implementeren van nieuw beleid, wijzigingen in wet- en regelgeving. Jij verzorgt de toelichting op de maandelijkse management informatie van onze afdeling. Daarover ga je in gesprek met ons MT-Debiteurenbeheer en één keer in de maand met de interne stakeholders. Nog meer uitdaging nodig? Jij bekijkt de kwaliteit van de behandeling van onze collega’s en doet voorstellen voor verbeteringen. Jij bent degene die onze Connection Managers ondersteunt bij lastige vragen of problemen. En als klap op de vuurpijl maak jij analyses die de afdeling inzichten geeft en zorgt voor zelfreflectie. Een geweldige baan!
Jouw standplaats wordt Amsterdam.
Bij Operations Debiteurenbeheer werken we met ongeveer 100 gedreven collega’s. De afdeling is een aaneenschakeling van werkzaamheden dat als een Straight Through Process in diverse teams is ingericht. Ze start de behandeling in ons team Early waar meestal het eerste klantcontact plaatsvindt. Een goed gesprek waar wordt onderzocht of de klant een tijdelijk of structureel betalingsprobleem heeft. Kunnen we de klant niet direct een oplossing bieden, dan is er het team Restructuring. Zij kunnen ervoor zorgen dat het product weer past bij de (financiële) situatie van de klant. Is ook dáár geen oplossing mogelijk, dan gaat de klant naar team Voorportaal waar een controle plaatsvindt op de behandeling en daarna het dossier doorzet naar Flanderijn of FR&R. Daarnaast houdt het Voorportaal zich bezig met aanvragen voor Schuldhulpverlening en verzoeken voor kwijtingen. Het team Derdenbeslagen en Faillissementen handelt exploten en faillissementen af. Dit alles samen met de specialisten in het team Portfoliomanagement & Collections Engineering, waar jij je plek gaat vinden. Dat is de wereld van Operations Debiteurenbeheer. Alles in huis om de klant te helpen op het moment dat zij ons nodig hebben of op de momenten dat wij denken dat zij ons nodig hebben.
Werken bij Debiteurenbeheer betekent nog beter worden in wat je doet. Werken aan de uitvoering van ons Jaarplan met de pijlers Klantbelang Centraal, Future Fit collega’s, Compliance werken en duurzaam herstel van de klantrelatie. We handelen volgens de cultural principles; crazy for clients, I am team, give trust en be an explorer.
Denken en doen is op jou van toepassing. Proactief, snel van begrip, en de handen uit de mouwen willen steken. Oog voor details . En dan weer vanuit een strategisch oogpunt zaken bekijken. Dat alles ben jij. Maar ook communicatief en organisatorisch sterk. Je weet diverse stakeholders te managen en je bent organisatiesensitief. Belangrijk is dat je logisch en innovatief denkt, niet snel opgeeft. Bij alles wat je doet bedenk je dat onze klant centraal staat en dat jouw collega’s dat weten toe te passen. Denk je dat je bij ons past?
Check je profiel:
Vul in waar je vergelijkbare vacatures zoekt en vergeet je e-mailadres niet!
We heten wel YoungCapital, maar iedereen is even welkom. Ook als je al wat meer ervaring hebt. Meer weten? Check onze FAQ.