Helaas, deze vacature is niet actief.

Stage HEMA IT helpdesk in Amsterdam

Beschrijving

Het helpdesk team is verantwoordelijk voor:

  • De correcte en adequate eerste- en tweedelijns support.
  • Het verrichten van trouble-shooting m.b.t. technische storingen op het gebied van kantoorautomatisering, telefonie (vast en mobiel) en intranet.
  • Het oplossen van deze eerstelijns incidenten (telefonisch of ter plaatsen).
  • Het beheren van ons netwerk.
  • Het geven van ondersteuning bij nieuwe projecten.
  • een MBO opleiding ICT niveau 3/4 of HBO in de richting van IT volgt.
  • Nederlands/ Engels beheerst.
  • kennis hebt van Active Directory en Topdesk.
  • communicatief vaardig
  • zelfstandig
  • proactief
  • leergierig
  • teamspeler


Ons support office op de NDSM-werf in Amsterdam-Noord straalt de HEMA-formule uit: fris, optimistisch, toegankelijk en met de ons zo typerende eenvoud. Het kantoor is letterlijk gebouwd bovenop waar we het allemaal voor doen: een échte HEMA. Ook hier doen we wat we al bijna 100 jaar doen, namelijk de (interne) klant op één zetten.

De rode HEMA-letters zijn al sinds 1926 niet meer weg te denken uit de winkelstraten. Onze unieke formule heeft de harten gestolen van niet alleen Nederlanders, we reiken zelfs ver daarbuiten. Van filiaal tot hoofdkantoor, van bakker tot designer, onze collega's zijn er trots op om bij HEMA te werken. Kleur geven aan wat je doet, een bijdrage leveren aan een internationale organisatie, het leven van ruim 5 miljoen klanten leuker en makkelijker maken. En samen successen vieren. Dat is werken bij HEMA.

Extra informatie

Status
Inactief
Plaats
Amsterdam
Dienstverbanden
Stage

Amsterdam | Stage

We heten wel YoungCapital, maar iedereen is even welkom. Ook als je al wat meer ervaring hebt. Meer weten? Check onze FAQ.