Stage Marketing & Communicatie (Albert Heijn Online) Kantoor Ahold... Per...... Albert Heijn heeft impact op een beter leven. Voor iedereen. We zorgen er samen voor dat dagelijks meer dan 5 miljoen klanten van onze...
Albert Heijn heeft impact op een beter leven. Voor iedereen. We zorgen er samen voor dat dagelijks meer dan 5 miljoen klanten van onze producten kunnen genieten. We doen dit met ruim 110.000 gemotiveerde en hardwerkende medewerkers. Met onze vakkennis, hulpvaardigheid en betrokkenheid zorgen we ervoor dat Albert Heijn een plek is waar onze klanten en medewerkers graag komen.
Het bedrijfsonderdeel & de afdelingAlbert Heijn online
Bij Albert Heijn Online bieden we klanten nieuwe manieren van boodschappen doen. Online bestellen klanten hun boodschappen via ah.nl en de Appie app. Deze klanten zijn particulier of zakelijk. De groep zakelijke klanten bestaat uit drie grote groepen: zorginstellingen, kinderopvang en restzakelijk.
De boodschappen worden desgewenst thuis of op het werk bezorgd. Klanten kunnen de boodschappen ook ophalen bij één van de 35 Albert Heijn Pick Up Points.
Marketing & Communicatie
De afdeling Marketing & Communicatie maakt onderdeel uit van Albert Heijn Online (E-commerce). Zij is verantwoordelijk voor het opstellen en uitrollen van het marketing- en formatplan van Albert Heijn Online. Belangrijkste doelen zijn het verhogen van het aantal klanten (traffic generatie/conversie) en vergroten van de individuele klantwaarde (loyaliteit). De afdeling Marketing & Communicatie speelt hierin een belangrijke rol en de marketeers werken nauw samen met andere (commerciële) afdelingen binnen E-commerce en Albert Heijn.
Binnen het Marketing & Communicatie team ben je specifiek werkzaam op de zakelijke markt. Je werkt hier samen met de Marketing Communicatie Manager in een crossfunctioneel team . Dit team bestaat uit mensen van verschillende disciplines en werkt twee dagen per week samen.
De stageHet betreft een meewerkstage binnen het team Marketing & Communicatie, waarbij je door mee te werken álle ins en outs van het meest innovatieve bedrijfsonderdeel van Albert Heijn leert kennen!
Je draait mee met de alledaagse gang van zaken binnen de afdeling, waarbij je veel ondersteunende taken zal krijgen. Maar je krijgt ook de mogelijkheid om zelfstandig projecten op te pakken.
Je werkzaamheden zullen zeer divers en dynamisch zijn. Specifiek werk je voor het zakelijke markt Belangrijkste taken zullen zijn: ondersteunen bij de ontwikkeling en uitvoering van diverse communicatiemiddelen, waarbij je ook contact zal hebben met de commerciële afdeling van Albert Heijn Online en met de bureaus waar Albert Heijn Online mee werkt.
Wij vragenKun je inwinnen bij Wilbert van der Woude (marketing communicatie manager), .
SollicitatieSollicitaties ontvangen wij graag per e-mail voorzien van curriculum vitae en motivatie. Deze kun je uiterlijk voor 27 mei richten aan .
Vul in waar je vergelijkbare vacatures zoekt en vergeet je e-mailadres niet!
We heten wel YoungCapital, maar iedereen is even welkom. Ook als je al wat meer ervaring hebt. Meer weten? Check onze FAQ.