Voor deze opdracht draai je mee in het Service team wat service en onderhoud bij onze klanten verzorgd. Op onze Service afdeling willen wij de overstap maken van een handgeschreven werkbon naar een digitale werkbon. Samen met het softwareprogramma dat wij gebruiken ga je een plan van aanpak opzetten en de digitale werkbon implementeren.
Het software programma waar wij mee werken biedt deze mogelijkheid dus samen met dit programma en onze medewerkers ga je bepalen wat de beste manier van implementatie is.
Vervolgens moet er een plan van aanpak gemaakt worden, de implementatie uitgevoerd worden en het eerste gebruikt van de digitale werkbon moet opgevolgd worden.
Bij de implementatie is het creëren van draagvlak erg belangrijk. Ook moeten de monteurs een laptop of iPad tot hun beschikking krijgen en moet onderzocht worden wat hiervoor het beste middel is.
Ben jij de perfecte kandidaat voor deze vacature en voldoe je aan de eisen? Klik dan op de knop 'Solliciteer direct!' en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!
Vul in waar je vergelijkbare vacatures zoekt en vergeet je e-mailadres niet!
We heten wel YoungCapital, maar iedereen is even welkom. Ook als je al wat meer ervaring hebt. Meer weten? Check onze FAQ.