Ben jij op zoek naar een leuke en leerzame stage? Wie weet is deze stage bij NS iets voor jou. Op verschillende afdelingen zoeken we enthousiaste meewerk stagiaires om ons team te versterken.
“Een stage bij de NS is alsof je bij tien bedrijven tegelijk stage loopt! Klanten krijgen met enorm veel verschillende onderdelen van NS te maken: voor al die elementen moet er nagedacht worden over de behoeftes van de klant. Ik heb o.a. meegekeken naar de journey voor als je iets verliest in de trein, maar ik heb ook meegedacht over de employee journey: Hoe ziet het werk voor conducteurs er uit en hoe kunnen we hen helpen om de ultieme gastheer naar de klant te zijn? Het was een dynamische stage waar ik veel verschillende disciplines heb leren kennen en een kijkje in de keuken heb gekregen over hoe het leven als ontwerper er uit kan zien in een groot bedrijf. “ – Stagiaire Lucy
Dankzij jouw ervaring met MS office, Adobe Creative Suite en Sketch en jouw interesse in ontwerpen en het werken vanuit klantbehoeftes, draag jij bij aan het:
Je gaat werken voor NS ComIT, specifiek de afdeling Ontwerpteam Service. ComIT vertaalt de visie van NS en de wensen van de klant in samenhangende ontwerpen en specificaties van diensten en producten voor de reizigers. Je werkt in een uitdagende omgeving en binnen een zeer sterk ontwikkelde sector met een groot maatschappelijk belang. Het Ontwerpteam Service bestaat uit 7 personen met allemaal een andere discipline en uitdaging. Met veel enthousiasme en gedrevenheid werken wij aan service van wereldklasse voor onze klanten.
Reizigers maken 1,3 miljoen reizen met NS per dag. NS is bezig om reizigers continu beter te helpen, begeleiden, ondersteunen en verrassen. Het ontwerpteam Service focust op verbeteringen en innovaties die nodig zijn om Service van Wereldklasse te bieden aan onze reizigers. Concreet betekent dit de manier waarop onze reizigers oprechte aandacht, hulp en begeleiding ervaren bij het gebruik van onze dienstverlening.
Ons team staat voor de uitdaging een aantal verandertrajecten te starten waarbij we vanuit customer journey mapping methodiek, pilots en workshops met NS collega's, klantbehoeften doorvertalen naar nieuwe producten en diensten voor NS. Met name als het gaat over service, gastvrijheid en een goede beleving van onze klantcontacten via onze collega’s buiten, internet, mobile en klantenservice.
Stage lopen bij NS betekent theorie en kennis direct toepassen in de praktijk, stappen zetten in je persoonlijke ontwikkeling en grenzen verleggen waarbij je vanuit NS goede begeleiding krijgt. Naast een zorgvuldige begeleiding ontvang je een aantrekkelijke stagevergoeding (tussen de 350 en 500 euro per maand). En nog een leuk feitje: we hebben we een stagevereniging (interNS) die jou de mogelijkheid biedt om kennis te maken met andere stagiair(e)s.
En? Word jij onze nieuwe stagiaire?
Solliciteer direct (maar zeker vóór 8 maart) via de sollicitatiebutton. We zijn benieuwd naar je motivatie en CV. Zet je daar ook een linkje in naar je portfolio? Binnen enkele minuten ontvang je een automatische sollicitatiebevestiging. Wij laten je zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen twee weken weten of we je uitnodigen voor een gesprek.
Nog vragen? Neem contact op met Joukje Wester van de Stagedesk, mail naar stagedesk@ns.nl
Goed om te weten:
hier
wat je kunt verwachten.hier
meer.Vul in waar je vergelijkbare vacatures zoekt en vergeet je e-mailadres niet!
We heten wel YoungCapital, maar iedereen is even welkom. Ook als je al wat meer ervaring hebt. Meer weten? Check onze FAQ.