Stage Customer Support in Utrecht
Wij zijn LegionellaDossier, gevestigd in Utrecht en maken het meest toonaangevende platform in Nederland op gebied van legionellapreventie en compliance. Onze missie is om wereldwijd gebouwen veilig te maken en te laten voldoen aan wet- en regelgeving!
Wat ga je doen?
Wij zijn op zoek naar een stagiair(e) die ons Customer Support team komt ondersteunen. Je komt te werken in een relatief klein team. Naast Customer Support, zal je ook samen gaan werken met o.a. collega's van de afdelingen Development, Marketing en Sales.
Waarbij je zal gaan meedraaien op de helpdesk, om klanten te ondersteunen en technische vraagstukken te beantwoorden. Waarbij je probeert met je enthousiasme en oplossingsgerichte mentaliteit de vragen van onze klanten te beantwoorden en zo goed mogelijk met passende oplossingen te komen.
Wees gerust, je hoeft echt niet direct alles te kunnen of te weten wat bij Customer Support komt kijken. We zijn allemaal mensen, iedereen maakt fouten en daar leren we van! We zullen je zo goed mogelijk ondersteunen en begeleiden hierbij.
Je werkzaamheden
- Je ondersteunt klanten en beantwoord hun vragen die bij de helpdesk binnenkomen via verschillende kanalen zoals telefoon, mail of chat
- Je verwerkt deze vragen/verzoeken in ons ticketsysteem
- Je escaleert de tickets naar de juiste personen/afdelingen
- Je bewaakt / monitort de voortgang van de tickets en rapporteert deze
- Je draagt bij aan verbetering van onze processen binnen de helpdesk
- Je bouwt mee aan onze knowledge base, om zodoende klanten autonoom hun problemen te laten oplossen. Dit doe je door bijvoorbeeld handleidingen te schrijven
- Helpt mee met binnenkomende bestellingen en retouren
Wat wij bieden
- Fulltime dienstverband voor periode van 4-6 maanden
- Je kunt uiteraard rekenen op begeleiding en een passende stagevergoeding
- Een interessante en leerzame stageplek bij een dynamisch succesvol bedrijf
- Een informele en resultaatgerichte organisatie
- Werken met leuke collega's zonder merkbare hiërarchie
- Afwisselende werkzaamheden
Wat wij vragen:
- Minimaal mbo4 werk- en denkniveau;
- Zelfstandig en assertief kunnen werken
- Klant en service gericht
- Analyserend vermogen
- Houdt van aanpakken en kan je zelf goed in de klant verplaatsen
- Goede beheersing van de Nederlandse taal
- Goede beheersing van Engels is een plus
Solliciteren
Ben jij de perfecte kandidaat voor deze vacature en voldoe je aan de eisen? Klik dan op de knop 'Solliciteer direct!' en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!
Extra informatie
Buiten Nederland zijn we momenteel ook actief in België, Duitsland en Engeland en hebben de ambitie om verder te internationaliseren komend jaar en als bedrijf enorm te groeien. Dit biedt kansen voor mensen die willen doorgroeien.
- Status
- Inactief
- Opleidingsniveaus
- MBO
- Plaats
- Utrecht
- Werkuren per week
- 36 - 40
- Dienstverbanden
- Stage, Afstudeerstage
- Salarisindicatie
- Tussen €200 en €300 Per maand
- Verantwoordelijk voor
- Ondersteunen van klanten, opbouwen van knowledgebase e.d.
Ontvang vergelijkbare vacatures in je mailbox
Vul in waar je vergelijkbare vacatures zoekt en vergeet je e-mailadres niet!
We heten wel YoungCapital, maar iedereen is even welkom. Ook als je al wat meer ervaring hebt. Meer weten? Check onze FAQ.