Voor de KNVB afdeling marketing zijn we op zoek naar een energieke marketing communicatie (afstudeer)stagiair. Het betreft een stage voor 5 maanden, periode februari – juni 2016 (32-40 uur per week).
Zoals beschreven in het nieuwe KNVB beleidsplan 2014-2018 “voetbal om van te houden” streeft de KNVB ernaar om mensen een leven lang te laten genieten van voetbal. Hiervoor wordt onder andere vraaggericht nieuw voetbalaanbod ontwikkeld en geïmplementeerd gericht op specifieke doelgroepen. Voorbeelden hiervan zijn: Mini-pupillen, Straatvoetbal, Schoolvoetbal, Meisjes- en Vrouwenvoetbal, Zomeravondvoetbal, Walking Football en het 7x7 35/45+ voetbal. De (afstudeer)stagiair marketing communicatie ondersteunt de activiteiten gericht op de promotie van dit voetbalaanbod.
De stage zal zich vooral richten op het ondersteunen van de productmanagers bij het doelgericht communiceren van de activiteiten in het voorjaar via de verschillende (online) kanalen. Doel is hierbij om zoveel mogelijk deelnemers actief bij de KNVB activiteiten te betrekken, voor, tijdens en na het evenement. Daarbij werk je intensief samen met de collega’s van de afdeling communicatie en diverse lokale en regionale samenwerkingspartners. Meer in het algemeen ben je betrokken bij de activiteiten van de afdeling als geheel, van planvorming tot implementatie van het KNVB voetbalaanbod. Uiteraard is er ruimte voor het invullen van je eigen stagedoelstellingen en/of -opdrachten. Samen stellen we een persoonlijk ontwikkelplan op dat zich richt op persoonlijke leerdoelen voor de periode.
Functie eisen:
Je wilt aan de volgende competenties werken:
Voetbal is volkssport nummer één. De KNVB is met ruim 1,2 miljoen leden de grootste sportbond van Nederland. Wekelijks organiseert de voetbalbond, samen met 3.200 verenigingen, ongeveer 33.000 wedstrijden.
Vul in waar je vergelijkbare vacatures zoekt en vergeet je e-mailadres niet!
We heten wel YoungCapital, maar iedereen is even welkom. Ook als je al wat meer ervaring hebt. Meer weten? Check onze FAQ.