Beschrijving
Over Aegon
Den Haag, 32/40 uur per weekWaarom Aegon?Aegon is een van oorsprong Nederlands bedrijf met een lange historie. Je vindt bij ons een professionele werkomgeving, maar niet één waarin alles op een presenteerblaadje wordt aangeboden. Onze medewerkers zijn betrokken bij hun klanten, werken zelfstandig en benutten de vrijheid die ze bij Aegon krijgen. En dat verwachten we ook van jou.
Waarom Procurement?Aegon transformeert van een productgerichte verzekeraar naar een klantgerichte dienstverlener. Dit is noodzakelijk omdat de wereld om ons heen en onze rol daarin fundamenteel is veranderd en verder zal veranderen. Procurement speelt hierin een belangrijke rol. Procurement levert een actieve bijdrage aan de strategische doelen van Aegon vertaald in begeleiden en selecteren van de juiste leveranciers die Aegon helpen haar doelstellingen te behalen.
Het Procurementteam, als onderdeel van Financiën, bestaat uit 13 collega’s en begeleidt alle bedrijfsonderdelen bij het inkopen en contracteren van producten en diensten. Procurement helpt bij het profileren van het bedrijf als betrouwbare klant in de markt. We willen dat onze leveranciers trots zijn om Aegon als klant te hebben.
Functie
Waarnaar is Aegon op zoek?
- We zijn op zoek naar een stagiair die bezig is met een MBO niveau 4 of HBO opleiding (meeloopstage). De voorkeur gaat uit naar een opleiding in de richting van inkoop, bijvoorbeeld een bedrijfskundige, economische of logistieke opleiding (bijv. Facility Management);
- De stagiair is leergierig, klantgericht en resultaatgericht. Daarnaast werkt de stagiair gestructureerd en nauwkeurig. Je hebt een echte hands-on mentaliteit, bent communicatief sterk en je hebt affiniteit met IT-applicaties. Je bent flexibel en je floreert in een commerciële omgeving;
- De stagiair zal de medewerkers op de afdeling Procurement ondersteunen. Van je wordt verwacht dat je meewerkt met de dagelijkse processen. Het is dus een echte do-stage waarbij wij uiteraard in overleg kijken naar de eisen vanuit jouw opleiding en de projecten / werkzaamheden die jij kunt oppakken.
- Aegon is bezig om het operationele bestelproces verder vorm te geven middels een bestelsysteem (Purchase2Pay). De stagiair heeft en ondersteunende functie bij de verdere uitrol hiervan. Daarbij wordt een kritische blik verwacht;
- De minimale duur van de stage is 3 maanden.
Profiel
Wat zijn je werkzaamheden?
- Afhandeling van klantvragen over het operationele bestelproces;
- Meewerken aan de uitvoering van het datakwaliteitsplan (masterdata;)
- Administratieve werkzaamheden ter ondersteuning van medewerkers;
- Communicatie naar leveranciers (uitleg bestelproces en factuurvereisten);
- Ondersteuning bij de uitrol van het operationele bestelproces.
Aanbod
Wat bieden we je?Wij bieden een boeiende stage aan binnen Aegon Nederland. Dit alles gebeurt in een flexibele, dynamische werkomgeving met leuke en enthousiaste collega’s. Aegon biedt een omgeving waarin er voor jou onbegrensde mogelijkheden liggen om jezelf verder te ontwikkelen in jouw interessegebied(-en).
De actieve aandacht voor je persoonlijke en professionele ontwikkeling en goede voorwaarden zijn bij Aegon vanzelfsprekend. Tijdens de stage word je intensief begeleid en zal er gewerkt worden aan je persoonlijke leerdoelen. Wij geven je de randvoorwaarden voor jouw succes.
Voor deze stage is er een stagevergoeding beschikbaar.
Interesse?
Interesse?Heb je interesse in deze stage en herken je jezelf in het stageprofiel ? Dan nodigen wij je graag uit te solliciteren! Stuur je CV en motivatiebrief op naar het onderstaande mailadres, dan krijg je zo snel mogelijk reactie. Voor meer informatie kan je contact opnemen met Pieter van de Linden (Inkoopadviseur Procurement) op nummer
+31 70 344-4334 of via de mail:
Extra informatie
- Status
- Inactief
- Plaats
- Den Haag
- Dienstverbanden
- Stage
Den Haag | Stage ICT | Stage