Helaas, deze vacature is niet actief.

Bol.com Stagiair Digitale Media Campaigning in Utrecht

Hoe maak... onze klanten blij? Staan een flinke dosis eigen verantwoordelijkheid, inspirerende trainingen, on-the-job coaching en mucho dynamiek hoog op je verlanglijstje? Dan is bol.com je ideale stageadres. Bij ons...

Beschrijving

Hoe maak jij onze klanten blij?

Staan een flinke dosis eigen verantwoordelijkheid, inspirerende trainingen, on-the-job coaching en mucho dynamiek hoog op je verlanglijstje? Dan is bol.com je ideale stageadres. Bij ons speel je als stagiair geen ‘bijrolletje’, maar draai je echt volop mee binnen het team. Uiteraard word je hiervoor beloond, want met een contract van 40 uur ontvang je 500 euro stagevergoeding per maand! Na een intensief introductieprogramma vol workshops en excursies, pak je projecten op die de winkelbeleving van zes miljoen klanten een boost geven. Je werkt samen met professionals die hun kennis graag met je delen, waardoor je de in’s en out’s van deze explosieve groeimarkt razendsnel leert kennen. Beter kun je jouw carrière niet kickstarten!

Wat je doet als Stagiair Digitale Media Campaigning

maak je deel uit van een gezellig en hecht team op de afdeling bol.com Retail Media Groep. Deze afdeling is verantwoordelijk voor de campagne activiteiten van grote adverteerders in samenwerking met bol.com. Ons team denkt mee met mediaplannen en voert de afgestemde campagnes zo goed mogelijk uit voor onder andere Philips, Procter & Gamble, Walt Disney, Lego en Unilever. En jij kan ons daarmee helpen!

 

Jij denkt mee, plant, begeleidt en realiseert in samenwerking met verschillende stakeholders campagnes om (nieuwe) producten onder de aandacht te brengen of de sales van een merk een boost te geven. Voor het uitlichten van de producten zetten we als afdeling verschillende campagnes neer, bestaande uit; banners op bol.com (maar ook op andere websites zoals nu.nl), online magazines (blogs/advertorials) en social media campagnes. Een belangrijk onderdeel van jouw stage is het zorgen dat de campagnes op tijd live kunnen, door middel van onder andere stakeholdermanagement, creatie(begeleiding) en het bewaken van deadlines, zodat de adverteerder tevreden is. Ben jij elke agenda de baas, niet bang voor deadlines en wil je onze leveranciers helpen door slimme mediacampagnes op te zetten? Dan zijn we onwijs benieuwd naar jou!

Wat je echt gaat doen
  • Het (co)creëren en begeleiden van campagnes voor adverteerders in de vorm van online magazines (blogs/advertorials), social advertising en on-/offsite display (banners);
  • Het Retail Media Campaigning team ondersteunen;
  • Schakelen met adverteerders, merken en andere stakeholders;
  • Je bent de schakel tussen de verschillende partijen en zorgt dat iedereen zich aan zijn deadlines houdt.
Wat neem jij mee
  • Een HBO/WO opleiding en je bent op zoek naar een meewerkstage (4/5 dagen per week beschikbaar). Het schrijven van een afstudeerscriptie is mogelijk;
  • Je voelt je goed in een dynamische omgeving en je bent niet bang om contact te leggen met adverteerders;
  • Je bent goed in plannen en coördineren en durft hierin je verantwoordelijkheid te nemen;
  • Je hebt een zeer goede beheersing van de Nederlandse taal in spraak en schrift.

Let op: Voor al onze stages geldt dat je gedurende jouw gehele stageperiode bij bol.com ingeschreven moet staan bij een opleidingsinstituut.

Nog vragen? Neem dan contact op met De toekomst van retail bij bol.com

Extra informatie

Status
Inactief
Plaats
Utrecht
Dienstverbanden
Stage

De Meern | Stage

We heten wel YoungCapital, maar iedereen is even welkom. Ook als je al wat meer ervaring hebt. Meer weten? Check onze FAQ.