Helaas, deze vacature is niet actief.

Customer support & Social Media in Amsterdam

Unieke ervaring opdoen bij een snelgroeiende start-up, successen (groots) vieren met collega’s én een glimlach toveren op het gezicht van onze abonnees. Zo ziet jouw stage bij Cheflix eruit! Een gloednieuw platform waarmee iedereen kan leren koken als een echte Michelin chef, of het nu gaat om een doordeweekse maaltijd of een bijzonder diner. Onze masterclasses zijn voor iedereen geschikt, voor de echte hobbykok en zelfs voor degene die water nog laat aanbranden. De beste Michelin chefs delen hun tips, trucs, valkuilen en geheimen in hun eigen masterclass.

40 uur per week
€400,00 per uur

Wat ga je doen?

Jouw werkzaamheden zijn behoorlijk allround: Jij gaat onze abonnees verwonderen door net dat stapje extra te zetten en hun vragen en problemen in een handomdraai op te lossen. Je bent het aanspreekpunt via telefoon, email, chat en social media. 

Verder ben je van A tot Z verantwoordelijk voor onze Social Media accounts, verbeter je jouw schrijf skills door pakkende posts te creëren en krijg je een brede kijk in de keuken van onze producties. Je zult je ook bezighouden met het beoordelen en verbeteren van de opnames.

Wat wij bieden

  • Vrijheid en ruimte voor eigen ideeën en initiatieven
  • Uitdagende omgeving
  • Aandacht voor persoonlijke ontwikkeling

Wat wij vragen:

  • Communicatief sterk
  • Probleemoplossend vermogen
  • 0 tot 6 maanden
  • 6 tot 12 maanden
  • Je dient ingeschreven te staan bij een hbo- of wo-opleiding.

Solliciteren

Ben jij de perfecte kandidaat voor deze vacature en voldoe je aan de eisen? Klik dan op de knop 'Solliciteer direct!' en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!

Extra informatie

Voor ons jonge en ambitieuze team zijn we op zoek naar een Customer Service en Social Media stagiaire. Herken jij je in het volgende profiel?

  • Je volgt een HBO- of WO-opleiding, bijvoorbeeld in de richting van communicatie of marketing
  • Je schrijft en spreekt vloeiend Nederlands maar ook in het Engels kom je goed uit de voeten
  • Je kent de ins en outs van Instagram, Facebook, YouTube en Pinterest en wordt enthousiast van content creation
  • Je toont initiatief, kunt goed zelfstandig werken en bent tegelijkertijd een echte teamplayer
  • Je bent empatisch en altijd op zoek naar creatieve oplossingen om onze gebruikers te verrassen en hun verwachtingen te overtreffen
  • Je hebt een oog voor detail en bent kritisch
  • Je bent leergierig, positief ingesteld en flexibel. Wanneer je 10 dingen tegelijk moet doen bewaar jij het overzicht
Status
Inactief
Opleidingsniveaus
HBO
Plaats
Amsterdam
Werkuren per week
40
Dienstverbanden
Stage
Salarisindicatie
€400,00 per uur
Verantwoordelijk voor
Customer support & Social media

Amsterdam | Stage marketing en communicatie | Stage | HBO

We heten wel YoungCapital, maar iedereen is even welkom. Ook als je al wat meer ervaring hebt. Meer weten? Check onze FAQ.