Gezichten van Noord-Holland is een meerjarig participatieproject waarin het Frans Hals Museum en het Amsterdam Museum hun krachten bundelen om met Noord-Hollandse gemeenschappen nieuwe groepsportretten te maken, geïnspireerd op de groepsportretten uit Noord-Hollandse collecties. Deze nieuwe (groeps)portretten en de achterliggende verhalen van de geportretteerden geven een divers en inspirerend beeld van de inwoners van de provincie. Door historische portretten aan nieuwe (groeps)portretten te koppelen, worden heden en verleden met elkaar verbonden en wordt een nieuwe laag toegevoegd aan de geschiedenis van Noord-Holland.
Wat ga je doen?
- Social media: bijhouden van verschillende kanalen, uitwerken en posten van berichten, inventarisatie van optimalisatiekansen en signaleren van trends.
- Pers: beheren van mediameldingen en het ondersteunen van pers- en beeldaanvragen
- Website: bijhouden en actualiseren van de website
- Diverse (ondersteunde) werkzaamheden op het gebied van doelgroepenbeleid, CX, ticketing, tentoonstellingen, campagnes en corporate communicatie.
Ben jij de perfecte kandidaat voor deze vacature en voldoe je aan de eisen? Klik dan op de knop 'Solliciteer direct!' en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!
Het Frans Hals Museum streeft ernaar om de diversiteit en veelzijdigheid van de stad Haarlem terug te laten komen in het programma, bezoekers en medewerkers. Daarom zoeken we ook actief naar een diversiteit aan perspectieven en achtergronden in onze medewerkers.
Vul in waar je vergelijkbare vacatures zoekt en vergeet je e-mailadres niet!
We heten wel YoungCapital, maar iedereen is even welkom. Ook als je al wat meer ervaring hebt. Meer weten? Check onze FAQ.