Wij zijn op zoek naar een stagiair(e) marktonderzoek voor de afdeling BI (Business Intelligence) van mediabedrijf de Persgroep Nederland. Binnen BI zijn vier marktonderzoekers werkzaam. Als stagiair(e) marktonderzoek ondersteun je deze marktonderzoekers en hun (interne) klanten. De marktonderzoekers doen onderzoek in opdracht van de redacties, marketingafdelingen en het advertentiebedrijf.
Gedurende je stage werk je actief mee aan het realiseren van de onderzoeksprojecten. Denk dan aan het uitwerken van kwantitatieve onderzoeksresultaten, coderen en interviews. Eigen initiatief en ontwikkeling vinden wij belangrijk en wij bieden daar dan ook voldoende ruimte voor.
Functietaken
· Verwerken van onderzoek en resultaten (coderen van open antwoorden; programmeren van vragenlijsten; selecties maken van respondenten en deze (telefonisch) benaderen; desk research)
· Administratie rondom o.a. de beloning van respondenten en bijhouden van de onderzoeksdatabase
· Maken van presentaties op basis van (bestaande) onderzoeksdata
· Uitwerken van Reclame Reactie Onderzoeken
Maken van vragenlijsten en uitzetten daarvan
Jij
· Je volgt een HBO (HEAO CE/Marketing/Communicatie) of WO opleiding
· Je vindt het leuk om met cijfers te werken
· Je hebt bij voorkeur ervaring met SPSS en bent handig met Excel
· Je wil graag verder in het marktonderzoek en on the job ervaring opdoen
· Je bent een zelfstandige werker en werkt gestructureerd en nauwkeurig
Je bent fulltime beschikbaar per februari/maart 2015, voor een periode van (in principe) 6 maanden, standplaats Amsterdam.
Vul in waar je vergelijkbare vacatures zoekt en vergeet je e-mailadres niet!
We heten wel YoungCapital, maar iedereen is even welkom. Ook als je al wat meer ervaring hebt. Meer weten? Check onze FAQ.